تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820807159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بيش از 50 شهر فرصت سرمايه گذاري وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۳ب.ظ)
مديرعامل شرکت عمران شهرهاي جديد: در بيش از 50 شهر فرصت سرمايه گذاري وجود دارد موج -در حاشيه همايش معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري در حمل و نقل مسکن و شهرسازي مدير عامل شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد به معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري در اين شرکت پرداخت.
محسن نريمان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري موج در خصوص فرصت هاي سرمايه گذاري ارائه شده توسط شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد گفت: در اين همايش بين المللي سرمايه گذاري در بيش از 50 شهر جديد ارائه شده است که اين سرمايه گذاري ها شامل طرح هاي تجاري شهرها و اتصال شهرهاي جديد توسط شبکه حمل و نقل ريلي به ديگر شهرهاي بزرگ کشور مي باشد.
نريمان با ذکر اين مطلب که مجموعه شهرهاي انبوه سازي و گردشگري، بيمارستان ها، فضاي ورزشي و آموزشي در اين طرح هاي سرمايه گذاري براي ارائه به سرمايه گذاران داخلي و خارجي آماده شده است، گفت: شهرهاي پرند، پرديس، هشتگرد، صدرا، سهند، بهارستان و شهر رامشاد در سيستان و بلوچستان از شهرهاي مطرح شده در اين همايش هستند.
مديرعامل شرکت عمران شهرهاي جديد با بيان اين مطلب که رويکرد اين همايش رويکردي بين المللي است، گفت: کارشناسان اقتصادي مي گويند مهمترين نکته پيش برنده هر کشوري به سمت رونق اقتصادي عبور از بخش مسکن و حل مشکلات اين بخش است. در مورد کشور ما نيز بحث مسکن بايد فعال شود زيرا با فعال شدن اين بخش بخشهاي ديگر صنعتي نيز فعال خواهد شد.
محسن نريمان با بيان اين که در اين همايش بين المللي سرمايه اي در حدود 17 ميليارد يورو قابل سرمايه گذاري است، اظهار کرد: از اين رقم 10 ميليارد يورو آن مربوط به ايجاد شهرهاي جديد و 7 ميليارد يورو ديگر آن مربوط به شهرهايي همچون پرند، پرديس، هشتگرد، انديشه، بهارستان و ... است.
وي در پايان افزود: تمامي اين 17 ميليارد يورو و فرصت هاي سرمايه گذاري ارائه شده در اين همايش طرح هاي زيربنايي همچون آب و فاضلاب و برق را در تمامي اين 50 پروژه در برخواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن