تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميزان خوش‌بيني صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري به افزايش قيمت نفت کم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۷ب.ظ)
ميزان خوش‌بيني صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري به افزايش قيمت نفت کم شد موج - براي نخستين بار در شش هفته گذشته از ميزان خوش‌بيني صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري به افزايش قيمت نفت کم شد و با رکورد زني روسيه در توليد نفت، اين صندوق‌ها اميد خود به افزايش قيمت نفت را از دست دادند.
به گزارش خبرگزاري موج، بر اساس آمار کميسيون معاملات آتي نفت آمريکا، در هفته منتهي به 29 سپتامبر، حجم خريد اوراق بهادار نفتي آمريکا توسط صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري که پيش‌تر به رکورد 12 هفته‌اي خود رسيده بود، 9.1 درصد نسبت به هفته پيش از آن کاهش پيدا کرد. اين در حالي است که فروش اوراق بهادار نفتي توسط اين صندوق‌ها با افزايش مواجه شد.
بر اساس اعلام وزارت انرژي روسيه، توليد نفت اين کشور در ماه سپتامبر (10 شهريور تا 8 مهر)، به لطف کاهش نرخ برابري روبل در مقابل دلار، با افزايش به سطح 10 ميليون و 740 هزار بشکه در روز، به بالاترين سطح خود از زمان فروپاشي اتحاد جماهير شوروي رسيد.
اين در حالي است که بنا به اعلام مديريت انرژي آمريکا، توليد نفت اين کشور که به بالاترين سطح خود در 40 سال گذشته رسيده بود، در ماه ژوئن (10 مرداد تا 9 شهريور) 514 هزار بشکه در روز کاهش يافت. همچنين بنا به اعلام شرکت نفتي بين‌المللي بيکر هيوز آمريکا، تعداد دکل‌هاي نفتي فعال اين کشور اين هفته به کمترين سطح خود در 5 سال گذشته رسيده است.
قيمت نفت وست تگزاس اينترمديت آمريکا ديروز در بازار نايمکس اين کشور با 1.3 درصد کاهش نسبت به روز گذشته، به سطح 45.23 دلار در هر بشکه کاهش يافت و سپس در پايان معاملات اين بازار به 45.54 دلار در هر بشکه رسيد.
در بازار لندن نيز، نفت برنت درياي شمال پس از کاهش به قيمت 46.93 دلار در هر بشکه، در پايان معاملات، به بهاي 48.13 دلار در هر بشکه معامله شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن