تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815788418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ غدیر قادر به مقابله با استبداد و استکبار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه خمین: فرهنگ غدیر قادر به مقابله با استبداد و استکبار است خبرگزاری پانا: امام جمعه خمین گفت: جهان اسلام تشنه و شیفته پیام غدیر خم است و بیشتر مسلمین دریافته اند که فرهنگ غدیر قادر به مقابله با استبداد و استکبار است.
۱۳۹۴ شنبه ۱۱ مهر ساعت 11:38

خبرگزاری پانا+فرهنگ غدیر قادر به مقابله با استبداد و استکبار است

          به گزارش خبرنگار پانا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین اظهار داشت: واقعه غدیر خم متعلق به بشریت است و باید با بازسازی این واقعه اهداف و مفاهیم آن را به بشریت و تمام دنیا منتقل کرد.   وی افزود: واقعه غدیر یک رخداد مهم در جامعه اسلامی است و تنها متعلق به مذهب تشییع نبوده و انتقال و تبیین مفاهیم دینی و پیام فرهنگی آن، آثار بزرگی در پی دارد.   امام جمعه خمین ادامه داد: جهت درک بالا از اسلام ناب محمدی و نهادینه شدن آن باید آموزه های تاریخی، اسلامی، قرآنی، عبادی و سیاسی غدیرخم در قالب برنامه های پرمحتوا برای مردم بیان شود.   حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: محول کردن رسالت هدایت و امامت مسلمین بعد از رسول اکرم(ص) به حضرت امیرالمومنین (ع) را هدیه خداوند به جامعه بشریت است.   وی در خصوص فاجعه منا ابراز داشت: بر اساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، فاجعه کشته شدن بسیاری از حجاج در منا مسئله کوچکی نیست که مسلمین جهان بتوانند به راحتی از کنار آن بگذرند و فراموش کنند.   امام جمعه خمین بیان کرد: باید یگ گروه حقیقت یاب، با دقت فاجعه منا را بررسی کند و عوامل سهل انگار را شناسایی و به محاکمه بکشانند.   حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: دولت عربستان باید پاسخگوی رفتار بی ادبانه با حجاج باشد و همچنین باید جوابگوی این باشد که چرا راه را بر حجاج بستند و در حین حادثه راه را بر حجاج باز نکردند، به آنها کمک نکردند، به آنها آب ندادند و بر روی جنازه‌های آنها با پوتین راه می‌رفتند و پس از جنایت خود طلبکارانه با حجاج و مسئولین برخورد می‌کردند.   وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حادثه منا گفت: سخنان انقلابی مقام معظم رهبری که هشداری به رژیم آل سعود بود وحشت بر تن دولت عربستان انداخت و باعث تغییر رفتار آل سعود شد.   امام جمعه خمین افزود: مسئولان اجرایی باید شجاعانه با دشمنان رفتار کنند و خداوند نیز در قرآن بر محکم و استوار برخورد کردن با دشمنان تاکید کرده است.   حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: دست دادن با اوباما که دشمن است و ملت ایران وی را به حساب نمی‌آورند امتیاز و افتخار نیست و رسانه‌ها و کسانی که به این کار افتخار می‌کنند خود باخته هستند و وزیر امور خارجه نیز نباید با چنین فردی دست می‌داد چرا که آنها دشمنان ایران و اسلام هستند و دست از دشمنی برنمی‌دارند.   وی با اشاره به حمایت نظامی روسیه به کشور سوریه بیان کرد: آمریکا ادعا می‌کرد که داعش را از عراق و سوریه بیرون می‌کند و این کار 30 سال طول می‌کشد اما هدف آمریکا ماندن در این دو کشور بود نه سرکوبی داعش؛ روسیه نیز به درخواست سوریه از این کشور حمایت کرد و ایران و عراق نیز موافق این امر هستند.   امام جمعه خمین اظهار داشت: دولت عربستان نیز با اقدام روسیه مخالف بود چرا که رژیم وهابی و صهیونیستی آل سعود با داعش یکی هستند و کثیف‌ترین حکومت در دنیا است و داعش نیز در حادثه منا از دولت عربستان حمایت کرد.   حجت‌الاسلام حسینی از حمایت و کمک ارتش روسیه در ریشه کن کردن گروه داعش ابراز خرسندی و اضافه کرد: برخی از کشورهای غربی و آمریکا از مبارزه روسیه با داعش ابراز نگرانی می کنند.   وی ابراز داشت: اینکه مقامات آمریکایی به طور مکرر می گویید مبارزه با داعش به زمان طولانی نیاز دارد، بهانه برای ایجاد پایگاه نظامی دائمی غرب در منطقه خاور میانه است.   از دیگر محورهای خطبه های نماز جمعه خمین اشاره به مباهله پیامبر اکرم (ص) در سرزمین وحی و هجرت امام خمینی(ره) به فرانسه و نزول سوره هل اتی و روز جهانی کودک بود.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن