تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815530963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح هتلينگ در تمامي بيمارستان‌هاي تأمين اجتماعي تا پايان سال آينده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۵۴ق.ظ)
اجراي طرح هتلينگ در تمامي بيمارستان‌هاي تأمين اجتماعي تا پايان سال آينده موج - مدير کل درمان مستقيم سازمان تأمين اجتماعي در خصوص اجراي طرح هتلينگ در بيمارستان‌هاي تأمين اجتماعي گفت: در سال جاري اين طرح در 6 بيمارستان ملکي اين سازمان اجرا مي‌شود و تا پايان سال آينده طرح هتلينگ در تمامي بيمارستان‌هاي سازمان اجرا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي، مهدي درخشان در همايش سراسري ارتقاي کيفيت خدمات درماني و مراقبتي در حوزه کارشناسان و مديران پرستاري که در بيمارستان پيامبر اعظم (ص) کرمان برگزار شد، گفت: داشتن تعامل و روابط مطلوب کادر پرستاري با بيماران، التزام عملي به شاخص‌هاي سيستم اعتباربخشي، دانش و مهارت‌هاي پرستاري و مستندسازي فعاليت‌ها از جمله مهم‌ترين عوامل موفقيت کادر پرستاري است.
وي در اين همايش در خصوص ارزش و اهميت کار پرستاري افزود: کار درماني يک کار تيمي است و کادر پرستاري در امر درمان بيماران داراي نقش اصلي هستند و خدمات پرستاران داراي ارزش و جايگاه والاي اجتماعي است.
درخشان با اشاره به استقرار سيستم استاندارد اعتباربخشي در بيمارستان‌هاي تأمين اجتماعي گفت: کادر پرستاري در اجراي موفقيت‌آميز اين طرح داراي نقشي ممتاز و مؤثر هستند و دستگاه‌ها و سازمان‌هاي ناظر نيز توانمندي موجود در مراکز درماني تأمين اجتماعي نسبت به اجراي استانداردهاي بهداشت و درمان را تأييد کرده‌اند.
قائم‌مقام معاون درمان سازمان تأمين اجتماعي همچنين به شأن و جايگاه سازمان تأمين اجتماعي اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در وضعيت مطلوبي هستيم و مسوولين کشور نيز اعتقاد دارند که سازمان در مسير صحيح خود حرکت و به وظايف اصلي خود عمل مي‌کند.
مدير کل درمان مستقيم سازمان تأمين اجتماعي خواستار توجه ويژه به مراجعين سالمند و تداوم خدمت به بيمه شدگان با رعايت اخلاق حرفه‌اي، مديريت منابع و مصارف، پرهيز از حاشيه‌ها و منافع و مصالح بيمه شدگان شد.
همچنين مدير درمان تأمين اجتماعي استان کرمان در اين همايش با توجه به افزايش اقبال بيمه شدگان از خدمات درماني مراکز ملکي سازمان گفت: درمان مستقيم در حال حاضر يک فرصت استثنايي براي بيمه شدگان اين سازمان است.
دکتر امين فخر با اشاره به ضرورت يکپارچگي بخش‌هاي بيمه‌اي و درماني سازمان تأمين اجتماعي گفت: تا زماني که شاخص‌هاي اجتماعي سلامت به حد مطلوب نرسيده باشند، لازم است توليد و ارائه خدمات درماني در بخش درمان مستقيم سازمان ادامه يابد تا بتوانيم از بيمه شدگان حمايت کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن