تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815532507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي پروازهاي عتبات عاليات از فرودگاه سردار جنگل رشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۲ق.ظ)
راه‌اندازي پروازهاي عتبات عاليات از فرودگاه سردار جنگل رشت موج - پنجمين جلسه کميته حمل‌ونقل هوايي گيلان به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گيلان با حضور ۲۳ دستگاه مرتبط با صنعت حمل‌ونقل هوايي استان در محل سالن اجتماعات استانداري گيلان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از اداره کل فرودگاه گيلان، همزمان با روز ايمني و نجات فرودگاهي، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گيلان در پنجمين جلسه کميته حمل‌ونقل هوايي گيلان با انتقاد از تأخير و ابطال پروازها، خواستار ارائه گزارش مقايسه‌اي با وضعيت پروازهاي ساير استان‌ها توسط شرکت‌هاي هواپيمايي فعال در گيلان شد.
حجت شعبان پور با اشاره به نرخ مصوب شوراي هواپيمايي کشوري مسيرهاي پروازي خواستار نظارت بيشتر توسط دستگاه‌هاي مسوول و نظارتي از جمله اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان شد.
وي همچنين از مديريت حج و زيارت گيلان خواست نسبت به راه‌اندازي پروازهاي عتبات عاليات از فرودگاه سردار جنگل رشت اقدام کند.
در ادامه جلسه مدير کل فرودگاه گيلان و دبير کميته حمل‌ونقل هوايي استان با ارائه گزارشي از وضعيت پروازهاي شش ماهه اول سال از اين فرودگاه، اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه گذشته را تشريح کرد.
فتاح رضواني افزود: با توجه به مصوب بودن گمرک فرودگاه، وجود امکانات اوليه از جمله مکان استراحت، مکان استقرار، سالن گمرک و امکانات رفاهي را يادآور شد و تأکيد کرد: بنا به تصميمات متخذه، استانداري نسبت به خريد و اختصاص يک دستگاه XRAY مرتبط با گمرک اقدام کند.
وي همچنين اظهار داشت: چنانچه کاستي‌ها يا نارسايي‌هايي در خصوص سرويس‌دهي پروازهاي برون‌مرزي و درون‌مرزي براي دستگاه‌هاي مربوط فرودگاهي وجود دارد مکتوب و به دبيرخانه ارسال تا پس از بررسي‌هاي لازم نتايج منعکس شود.
وي همچنين اظهار کرد: ضروري است همه اقدامات انجام شده مرتبط با صنعت حمل‌ونقل هوايي استان در شوراي گفت و گوي استان، در کميته حمل‌ونقل هوايي استان مطرح و مورد ارزيابي فني و اجرايي قرار گيرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن