تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814648769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه اراضي حمزانلو در خراسان شمالي به سرمايه‌گذاران ارائه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۹:۴۲ق.ظ)
پروژه اراضي حمزانلو در خراسان شمالي به سرمايه‌گذاران ارائه مي‌شود موج- پروژه اراضي حمزانلو در استان خراسان شمالي-جنوب شرقي شهر بجنورد در همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازي به سرمايه‌گذاران ارائه مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، اراضي حمزانلو شهر بجنورد يکي از پروژه‌هايي است که شرکت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران در راستاي بهسازي و نوسازي محلات هدف بازآفريني شهري به سرمايه‌گذاران و توسعه‌گران شهري در قالب بسته‌هاي سرمايه‌گذاري معرفي مي‌کند.
در پروژه اراضي حمزانلو شهر بجنورد خانه باغ، اماکن تفريحي، درماني، پارک فن‌آوري، ورزشي، فرهنگي، مرکز اقامتي، تجاري–اداري و شهرک سلامت در نظر گرفته شده است.
جمعيت پيش‌بيني شده براي اين پروژه ۳۶۰۰ نفر و مساحت زمين ۳۱۷ هکتار است و در اين پروژه کاربري شهري، تفريحي- گردشگري در نظر گرفته شده است. جزئيات مساحت اين پروژه به تفکيک نوع کاربري عبارت است از:
خانه باغ: ۱۰۲.۴۱ هکتار،مرکز اقامتي: ۱۱.۶۲ هکتار، فرهنگي: ۷.۵ هکتار، شهرک سلامت: ۹.۶۹ هکتار، مجموعه ورزشي: ۱۰ هکتار، مراکز تفريحي: ۹.۴۵ هکتار، پارک فناوري: ۱۵.۴۵ هکتار، تجاري- اداري: ۷.۳۸ هکتار، پارک موضوعي: ۲۴.۸۴ هکتار، درماني: ۱۴.۵ هکتار، تأسيسات شهري: ۱.۹ هکتار، حريم سبز: ۱۶.۹۱ هکتار، فضاي سبز: ۵.۴ هکتار، درياچه: ۳.۰۷ هکتار، مسيرهاي پياده: ۴.۷ هکتار، شبکه راه‌ها: ۶۰.۴۱ هکتار
اراضي حمزانلو در استان خراسان شمالي- جنوب شرقي شهر بجنورد واقع شده است. واقع شدن در خط رأس منطقه و مشرف بودن به مناظر زيباي دره حمزانلو، دارا بودن آب‌وهواي بسيار مطلوب به سبب واقع شدن در ارتفاعات و سهولت دسترسي به شريان‌هاي اصلي و فرعي شهر از جمله کمربندي جنوبي بجنورد و جاده دسترسي به اسفراين از ويژگي‌هاي اين پروژه است.
حداقل نرخ بازده داخلي مورد نياز ۳۹ درصد و دوره برگشت سرمايه مورد نياز آن ۳۶ماه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن