تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي ساخت کتابخانه از تکنولوژي مدرن بهره برده ايم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مهر ۱۳۹۴ (۲۳:۰ب.ظ)
حجت الاسلام سيد محمود خسروشاهي: براي ساخت کتابخانه از تکنولوژي مدرن بهره برده ايم موج - قم - مدير اجرايي مرکز بررسي هاي اسلامي گفت: براي ساخت و تجهيز کتابخانه عمومي اين مرکز از نعمت تکنولوژي هاي مدرن و آخرين استانداردهاي موجود بهره برده ايم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، حجت الاسلام سيد محمود خسروشاهي در مراسم افتتاح ساختمان کتابخانه عمومي مرکز بررسي هاي اسلامي در اظهار داشت: خدا را شاکريم که همزمان با عيد سعيد غديرخم، کتابخانه عمومي اين مرکز با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي و آيت الله سبحاني در منطقه پرديسان قم افتتاح ‌شد.
وي اظهار داشت: اين کتابخانه داراي ويژگي‌ها و مشخصات و امکاناتي است که مي‌توان گفت جوابگوي نيازهاي خيل انبوه اهل علم خواهد بود و مي‌تواند نمونه‌هايي از يک مرکز فرهنگي با استانداردهاي بين المللي به شمار برود که از جنبه‌هاي گوناگون نسبت به کامل بودن آن انديشيده شده و اهتمام لازم به کار گرفته شده است.
مدير اجرايي مرکز بررسي‌هاي اسلامي افزود: کتابخانه عمومي مرکز بررسي‌هاي اسلامي در زميني به مساحت ۵ هزار مترمربع با ۴ هزار متر زيربنا در ۴ طبقه طراحي شده است.
وي تصريح کرد: با توجه به اينکه کتابخانه در قالب يک محوطه وسيع علمي قرار گرفته و از چند سو در نزديکي مراکز مختلف علمي ديگر مانند دانشگاه مفيد و دانشگاه قم قرار داد، براي طراحي و ساخت آن گزينه‌هاي پنجگانه‌اي در نظر گرفته شده است.
خسروشاهي افزود: ساختمان کتابخانه مرکز بررسي‌هاي اسلامي، پس از مطالعه دقيق با توجه به اقليم آن و عملکرد فعلي و آينده اين کتابخانه و با در نظر گرفتن الگوهاي بومي منطقه، طراحي و ساخته شده است.
وي افزود: زيرزمين کتابخانه با مساحتي بالغ بر ۱۲۷۸ متر شامل بخش‌هاي مخزن کتاب با ظرفيت ۱۰۰هزار جلد کتاب در حدود ۵۰۰ مترمربع، سالن اجتماعات يا محل برگزاري همايش‌ها با ظرفيت ۱۵۰ نفر در ۲۰۰ مترمربع و اتاق صحافي همراه با سرويس‌هاي ضروري بهداشتي، آبدارخانه و تأسيسات است.
مدير اجرايي مرکز بررسي‌هاي اسلامي در بخش ديگر سخنان خود در رابطه با مرکز بررسي‌هاي اسلامي گفت: مرکز بررسي‌هاي اسلامي» با هدف نشر و اشاعه فرهنگ و تفکر اصيل اسلامي در مقياسي وسيع و جهاني در دهه ۵۰ شمسي - ۱۳۵۲ - توسط حجت الاسلام والمسلمين سيد هادي خسروشاهي، در حوزه علميه قم تأسيس شد و بلافاصله به عنوان يکي از واحدهاي فرهنگي-علمي وابسته به حوزه علميه شکوفاي قم، فعاليت هاي خود را در عرصه‌هاي مختلف و در سطح جهاني آغاز کرد و در نخستين گام‌ها، موفق به ارائه برنامه‌هايي نو در ساحت انديشه اسلامي و عرضه و نشر کتاب‌ها و رسائل فکري شد که ويژگي اصلي آن توجه به مقتضيات زمان و مکان و شناخت نيازهاي جديد و عصري بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن