تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814658693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان مجلس از خندوانه می‌گویند: این برنامه را سیاسی نکنید/ آوردن الاغ در شان صداوسیما نبود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نمایندگان مجلس از خندوانه می‌گویند: این برنامه را سیاسی نکنید/ آوردن الاغ در شان صداوسیما نبود
4 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظر خود را در مورد برنامه خندوانه اعلام کردند.


به گزارش نامه نیوز، خندوانه؛ پدیده این سال‌های تلویزیون است. برنامه‌ای که توانسته است نظر مثبت مردم را به خود جلب کند. در تاریخ صداوسیمای جمهوری اسلامی سابقه نداشت که یک برنامه تلویریونی طنز بتواند این تعداد مخاطب را به خود جلب کند. خندوانه به دلیل سوژهای جذاب و متفاوتی که ارائه داده است توانسته است مخاطبان فراوانی را به خود اختصاص دهد.

مسابقه خنداننده برتر این برنامه نیز باعث شد مردم با مشارکت مستقیم در این برنامه، فضای متفاوتی را رغم بزنند. رقابت سخت و تنگاتنگ امیر مهدی ژوله و امین حیایی به خوبی حکایت از موفقیت و نفوذ این برنامه در جامعه دارد. به نظر می‌رسد زین پس خندوانه رامبد جوان در کنار نود عادل فردوسی پور را می‌توان پر بیینده ترین، تاثیرگذار ترین و مهم ترین برنامه صداوسیما دانست.

در همین رابطه با چند نماینده مجلس در مورد این برنامه به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه آن را بخوانید:

خندوانه نباید سیاسی شود

 حسین سبحانی نیا ،عضو فراکسیون رهروان ولایت : برنامه بدی نیست.  منهای برخی زوائد کلیاتش خوب است. پخش چنین برنامه های نیاز قشری از جامعه ماست زیرا جامعه نیازبه شادی و نشاط دارد،البته باید در این برنامه به مسائل سیاسی ورود نشود مسئله آقای حیایی و ژوله نباید اتفاق می افتاد، این برنامه ها نباید سبقه سیاسی بگیرد واگربخواهند در آینده موفق باشد  نباید وارد این جبهه بندی های سیاسی شوند زیرا این بحث ها می تواند آفت باشد و کل مسئله را زیر سوال ببرد.


نکته مثبت خندوانه شاد کردن مردم بدون توهین است

حسین نجابت ،عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی: خندوانه نکات مثب زیادی دارد،البته باید مراقب باشند که دچار افراط و تفریط نشود،خندوانه یک خطوطی را کاملا رعایت می کند که ایجاد خنده می کند. آنها  بدون اینکه قومیت‌ها را دست بیندازد و یا به کسی توهین کند مردم را شاد می‌کنند و این نکات مثبتی است که نباید آن را نادیده گرفت.  اما اینکه بگویم این اخر عالم است و بهترازاین نمی شود طنز داشته باشیم اینگونه نیست ،البته دست اندارکاران این برنامه باید مراقب باشند که  این برنامه درگیر مسائل سیاسی نشود.

دعوت شدم و نرفتم

سید حسین نقوی حسینی،سخنگوی کمیسیون برجام: تا جایی که می دانم این برنامه مخاطب های زیادی دارد ومسئولان زیادی نیز در آن حضور پیدا کرده اند،البته به من هم پیشنهاد دادند که در این برنامه شرکت کنم و من گفتم  آنجا جایی من نیست که بروم از بمب اتم و آزانس و برجام و مسائل سیاسی بگویم، چون  اینها ایجاد خنده نمی کند.

آوردن الاغ در شان صداوسیما نبود

بهروز نعمتی ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس: یکسری از برنامه هایش رادیدم که بد نبود اما برنامه ای دیدم که در آن آقای خمسه الاغی به برنامه آوردو آوردن الاغ در این برنامه را در شان صداوسیما نمی بینم ،البته یکی دونفر از سیاسیون را هم در این برنامه آوردند که کشاندن این برنامه ها به مسائل سیاسی درست نیست و کاش این برنامه همانند حالت اول پخش می شد و باعث خنده بی ریای مردم می شد .






۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن