تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815366530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راجرز: شروع فاجعه باری داشته ایم ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: راجرز: شروع فاجعه باری داشته ایم
برندن راجرز، سرمربی لیورپول عنوان کرد که تیمش، فصل را افتضاح شروع کرده است و باید مقابل اورتون به پیروزی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذشت 7 بازی، تافی‌ها در رده ی پنجم قرار گرفته اند در حالی که شاگردان راجرز در رده ی نهم جدول حضور دارند. با این حال، قرمزها در گودیسون پارک مهمان اورتون خواهند بود و راجرز علاوه بر تمجید از اورتون،عنوان کرد که تیمش فصل را فاجعه بار شروع کرده است.

او گفت:" اورتون خوب کار کرده. آنها یک امتیاز جلوتر از ما هستند. آنها شروع خوبی داشتند در حالیکه ما شروع فاجعه باری داشته ایم. در طول 12 ماه اخیر سعی کردم نظرات را تغییر دهم. به اعتراض هواداران احترام می‌گذارم.وقتی پیروز نمی‌شویم ناراحتی آنها طبیعی است. این موضوع را به عنوان مربی و بازیکن باید قبول کرد. پیروزی کلید داشتن حمایت است. این موضوع فقط به من خلاصه نمی‌شود.از تیم باید حمایت شود.تازه شروع فصل است. ما جای پیشرفت زیادی داریم. اگر پیش از بازی با اورتون به عنوان شانس پیروزی شناخته می‌شویم، بدین معناست که باشگاه بزرگی هستیم."




12:58  1394/07/10  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن