تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهاد ویژه برای نوآموزان دوزبانه |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پیشنهاد ویژه برای نوآموزان دوزبانه
کد خبر: ۵۳۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ - 02 October 2015


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال برنامه‌هایی برای آموزش پیش از دبستان به‌ویژه در مناطق دوزبانه داریم، گفت: اگر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با ما همراهی کند و منابع تامین شود، 250 هزار نوآموز تحت پوشش آموزش‌های پیش‌دبستانی قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، محمد دیمه‌ور درباره اقدامات انجام‌شده برای افزایش افراد تحت پوشش دوره پیش‌دبستانی اظهار کرد: سال گذشته اتفاق قابل توجهی رخ داد و نرخ پوشش ما از 38.2 به 52.4 درصد رسید.

وی افزود: امسال هم برنامه‌هایی به ویژه برای مناطق دوزبانه داریم و اگر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با ما همراهی کند و منابع تامین شود 250 هزار نوآموز تحت پوشش آموزش‌های پیش‌دبستانی قرار خواهند گرفت.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: البته آموزش‌های پیش‌دبستانی را در حد تکالیف خود به روال قبل انجام می‌دهیم و پوشش این 250 هزار کودک یک پیشنهاد ویژه و منوط به تامین اعتبار است.

دیمه‌ور تاکید کرد: معتقدیم تنها راه سازگاری دانش‌آموزان مناطق دوزبانه با زبان معیار فارسی، اجتماعی‌کردن آنها و تقویت مهارت‌های حضور در جمع و کلاس درس به خصوص با گویش فارسی، گذراندن دوره پیش‌دبستانی است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن