تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820833618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

العربیه: یمن 3 برابر جمعیتش سلاح دارد!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
العربیه: یمن 3 برابر جمعیتش سلاح دارد!




اخیرا شبکه «العربیه» ادعای ضد ایرانی را مطرح کرده که قابل تامل است.





باشگاه خبرنگاران جوان: اخیرا شبکه «العربیه» ادعای ضد ایرانی را مطرح کرده که قابل تامل است.

ادعاهای رسانه‌های وابسته به مثلث  «امپریالیسم-صهیوینسم-ارتجاع» پایان یافتنی نیست و هر روز ادعای جدیدی را درباره مسائل مختلف مطرح می‌کنند.

اخیرا شبکه «العربیه» وابسته به پادشاهی عربستان ادعایی را مطرح کرده که به نوعی فاز جدیدی از جنگ روانی رسانه‌های سعودی ضد ایران را نشان می‌دهد. در این ادعا همچون همیشه ایران به ارسال سلاح به یمن متهم شده است که تکذیب قطعی آن از سوی مقامات کشورمان اعلام شده است.

بازخوانی ادعای «العربیه»

ائتلاف کشورهای عربی یک کشتی ایرانی حامل سلاح در دریای عرب را توقیف کردند.  بر اساس این ادعا، این کشتی ایرانی 14 خدمه داشته است که همه آن‌ها بازداشت شده‌اند.

«العربیه» در ادامه ادعای بی اساس خود گفت: در این عملیات، نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان یک قایق ایرانی را در جنوب شرقی شهر «صلاله» عمان و در فاصله 150 مایلی رهگیری کردند.   این شبکه در ادامه ادعاهای بی اساس خود اعلام کرد: پس از متوقف کردن و بازرسی این قایق، تعدادی موشک  از جمله 18 موشک «کونکورس»، 45 موشک «بی جی ام 17» و انواع دیگر از سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

العربیه همچنین ادعا کرد: «طبق اسناد کشف شده از کارکنان آن، قایق دارای مجوز ماهیگیری از سوی مقامات ایران بوده است.» در بیانیه ائتلاف عربستان درباره توقیف این کشتی آمده است: در زمان بازرسی و توقیف کشتی، در آن چندین راکت و موشک یافت شد که قرار بود در اختیار حوثی‌ها قرار بگیرد. در میان سلاح‌های موجود در این کشتی توقیف شده می‌توان به 54 موشک ضدتانک و سامانه‌های کنترل شونده پرتاب موشک اشاره کرد.







تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن