تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815520295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سنایی: پس از اتمام قراردادم به ایران باز خواهم گشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرمربی اسکواش تیم ملی اظهار کرد: برای یکسال به آمریکا می روم و پس از اتمام قراردادم به ایران برمی گردم.
علیرضا سنایی در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از اتمام دوره مربیگری سطح 2 آسیا در هنگ کنگ و کسب مجوز این مدارک برای استراحت به ایران برگشتم و یک شنبه هفته جاری به آمریکا می رومد.
در این دوره اساتیدی همچون مانیوم، رییس کمیته داوری و تونی رییس کمیته مربیان اسکواش، مدرسی این دوره را برعهده داشتند و 6 نفر از هفت شرکت کننده آن، سرمربی حال حاضر تیم ملی کشورشان هستند.
وی درباره باشگاه LTF آمریکا گفت: این باشگاه یکی از 3 تیم قدرتمند اسکواش در کشور آمریکا است و 52 نمایندگی در ایالت های این کشور دارد و تلاش خواهیم کرد تا با هدایت این تیم به اوج برسیم و افتخارات زیادی را کسب کنیم.
سرمربی تیم بزرگسالان تیم ملی اظهار کرد:نخستین مربی لژیونر کشور هستم و تلاش می کنم تا بتوانم برای کشورم افتخارات زیادی را کسب کنم و بتوانم جوانان مستعد ایران را به آمریکا ببرم.
وی درباره سابقه حضور در خارج از ایران گفت: در دورانی که اسکواش بازی می کردم سابقه حضور در مسابقات سطح دانشگاهی uk( بریتانیا) را دارم و هم اکنون برای نخستین بار به عنوان مربی لژیونر می شوم.
نائب رییس ... [ مشاهده متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ]
سنایی: پس از اتمام قراردادم به ایران باز خواهم گشت






جمعه ، ۱۰مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن