تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک محوری اقتصاد ایران را کشته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اقتصاد ایران توان بانک پذیری و بانک محوری را بیش از این ندارد، بانک محوری اقتصاد ایران را کشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسن طائی پنجشنبه شب در جلسه انجمن کارآفرینان شهرستان رفسنجان اظهار داشت: کارآفرینی به معنی ارزش آفرینی و ثروت آفرینی است.
وی بیان داشت: ما رفسنجان را به عنوان قطب ثروت می شناسیم، اما از حدود 17 سال پیش که به این شهر سفر کردم تاکنون تغییراتی در خور نام این شهرستان ایجاد نشده است.
طائی تصریح کرد: این شهرستان به واسطه قرارگرفتن در مسیر ترانزیتی کشور و همچنین قدمتی که از گذشته در زمینه تجارت و قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم داشته انتظار می رفت پیشرفت کرده باشد و این شهر باید بالاتر از شهرهای دیگر باشد.
معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان ایده مناسبی است، چرا که در زمینه توسعه فرهنگ کارآفرینی گام برداشته است.
وی با بیان اینکه توانمندسازی بهترین روش برای توسعه یافتگی و فرهنگ کارآفرینی است، افزود: باید به بچه ها تفهیم کنیم که شغل موفق در دنیا نداریم، بلکه شخص موفق داریم.
طائی ادامه داد: زنجیره قابلیت های انسانی در کارآفرینی باید مدنظر قرار گیرد، سطح اول این زنجیره شامل ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری فارس ]

پنجشنبه ، ۹مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن