تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821208477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفيت عظيم حوزه هاي علميه خواهران درخدمت نظام اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۷ب.ظ)
مدير حوزه هاي علميه خواهران: ظرفيت عظيم حوزه هاي علميه خواهران درخدمت نظام اسلامي است موج - قم -مدير حوزه هاي علميه خواهران گفت: ظرفيت عظيم حوزه هاي علميه خواهران به فرموده مقام معظم رهبري پديده عظيم و مبارک است، که بايد قدر اين ظرفيت را دانست و حداکثر استفاده را در خدمت به نظام اسلامي از آن برد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم ، مدير حوزه هاي علميه خواهران در آيين بهره برداري از مرکز داده علوم اسلامي امين در سالن همايش مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران بيان داشت: اگر تا پيش از پيروزي انقلاب تلاش علمي خواهران طلبه منحصر به تعداد اندکي مدرسه علميه بود امروز تعداد مدارس در سراسر کشور به بيش از 470 مدرسه گسترش يافته است و 420 مدرسه از اين تعداد به صورت مستقيم زير نظر مرکز مديريت حوزه علميه خواهران کشور اداره مي شوند.
وي افزود: وجود 75 هزار طلبه خواهر و 90 هزار فارغ التحصيل حوزه علميه خواهران، نهضت علمي فراگيري را درعرصه علوم انساني در چهار مقطع علمي و 13 رشته بوجود آورده است.
حجت الاسلام والمسلمين محمود رضا جمشيدي ابراز داشت: 41 انجمن علمي، 370 هسته پژوهشي و دو هزار و 500 پژوهشگر سازمان يافته حرکت علمي خواهران طلبه را تداوم مي بخشند و 530 کرسي آزادي انديشي در کمتر از سه سال در مدارس علميه خواهران کشور ايجاد شده است.
جمشيدي ابراز اميدواري کرد که با راه اندازي سطح چهار در حوزه هاي علميه خواهران، کرسي هاي نظريه پردازي نيز در آن حوزه ها ايجاد شود.
مدير حوزه هاي علميه خواهران اظهار داشت: حضور و کسب رتبه در جشنواره هاي حوزوي و غير حوزوي و خلق ده ها اثر در قالب کتاب، تحقيق و رساله نويد يک جنبش علمي خوب را در بين خواهران طلبه مي دهد.
مدير حوزه هاي علميه خواهران بيان داشت: حضور در 600 هزار فرصت تبليغي نيز از افتخارات حوزه علميه خواهران است و هفت هزار طلبه خواهر نيز با چند وزارت خانه همکاري دارند.
وي ابراز داشت: هر خواهر طلبه و استاد و عضوهاي ديگر حوزه هاي علميه خواهران خود نقطه هدف براي تربيت همسران شايسته، مادران فرهيخته و آشنا به مسائل تعليم و تربيت بر شمرده مي شوند.
جمشيدي افزود: 350 مدرسه علميه براي خواهران طلبه در دست احداث و 170 مدرسه نيز آماده بهره برداري است.
آيين بهره برداري از مرکز داده علوم اسلامي امين با حضور علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي و آيت الله مرتضي مقتدايي رييس شوراي عالي حوزه هاي علميه کشور برگزار شد.
مرکز داده علوم اسلامي امين با تمرکز بر فراهم آوردن زيرساخت ها و سرويس هاي امن، دسترسي پذيري بالا و قابليت توسعه با اخذ گواهينامه هاي امنيتي و تاييديه سازمان پدافند غيرعامل تامين حفاظت در برابر حملات الکترومغناطيسي را براي سرورهاي فيزيکي – مجازي و اطلاعات راه اندازي شده است.
اشتراک فضاي فيزيکي، دارا بودن از سرورهاي اختصاصي، خدمات رايانش ابري، خدمات عمومي، سرويس هاي نظارتي، سرويس هاي مجازي، سرويس پشتيبان گيري، سرويس مديريت شده نجات از بحران و ميزباني وب و پست الکترونيکي از ديگر ويژگي هاي مرکز داده علوم اسلامي امين است.
اين مرکز به همت مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران کشور ايجاد شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن