تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مناسبت روز جهانی سالمند صورت گرفت بازدید مسئولان از مرکز سالمندان ملارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت روز جهانی سالمند صورت گرفت
بازدید مسئولان از مرکز سالمندان ملارد
همزمان با 9 مهرماه و 1 اکتبر روز جهانی سالمند مسئولان شهرستان ملارد با حضور در مرکز سالمندان ماندگاران فریماه این روز را گرامی داشتند.

خبرگزاری فارس: بازدید مسئولان از مرکز سالمندان ملارد



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ملارد، معصومه بیات رئیس اداره اجتماعی فرمانداری شهرستان، محمدکاظم زمانی رئیس شورای اسلامی شهر ملارد، غلامرضا عسگری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان با حضور در مرکز سالمندان ماندگاران فریماه با اهدای گل این روز را به سالمندان تبریک گفته و از زحمات کارکنان و مدیریت این مرکز تقدیر و تشکر کردند. مرتضی قربانی در این دیدار اظهار کرد: فرا رسیدن روز گرامیداشت سالمندان، این گنج‌های خداوندی و منبع پرثمره تجربه را گرامی می‌داریم. وی با اشاره به تاریخچه مرکز سالمندان ماندگاران فریماه بیان کرد: این مرکز نخستین مرکز سالمندان شهرستان ملارد است که در شهریور ماه سال جاری به مدیریت مژگان خدارحمی در زمینی به مساحت یک هزار و 50 مترمربع  با صرف هزینه بیش از 25 میلیارد ریال در سه طبقه وبا ظرفیت پذیرش 120 سالمند با مشارکت بخش خصوصی زیر نظر اداره بهزیستی این شهرستان آغاز به کار کرده‌ است. رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد تصریح کرد: در این مرکز خدماتی چون فیزیوتراپی، کاردرمانی، روانشناسی و .... به سالمندان گرامی ارائه می‌شود. وی در پایان متذکر شد: امیدورایم بتوانیم برای سالمندان گرامی خدماتی شایسته آنها فراهم کنیم.





انتهای پیام/3154/ل30/

94/07/09 - 14:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن