تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821191561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایتمداری رمز اصلی اقتدار ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ولایتمداری رمز اصلی اقتدار ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی است استان‌ها > البرز - شهردار کلانشهر کرج در آستانه عید سعید غدیر خم، این عید شریف و پاک را به محضر ملت مسلمان ایران اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: ولایتمداری رمز اصلی اقتدار کشورمان در عرصه های ملی و بین المللی است و مادامی که ملت به آرمان ها و آموزه های ناب انقلاب اسلامی و رهنمودهای داهیانه و عالمانه مقام عظمای ولایت چنگ بزنند، قطعا در مسیر پیشرفت و عزت به حرکت ادامه خواهیم داد.

  به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج علی ترکاشوند ادامه داد: پیام بزرگ عید سعید غدیر خم به ملت بصیرت و زمان شناختی و ولایتمداری می باشد؛ چرا که عده ای از کسانی که در حضور پیامبر اعظم اسلام (ص) با امام علی (ع) بیعت کرده و وی را به عنوان پیشوای خود پس از حضرت محمد (ص) پذیرفتند، در ادامه از بیعت وی خروج کردند و در آزمون بزرگ ولایتمداری مردود شدند.
وی اضافه کرد: وجود مطهر پیامبران الهی و ائمه اطهار علیهم السلام مایه خیر و برکت برای جهانیان است و امروز که آن بزرگواران در جمع ما حضور ندارند، با تمسک به وصایا، آرمان ها، رهنمودها و توصیه های ایشان می توانیم به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا کنیم و با غلبه بر شیطان وجود و هواهای نفسانی، به وارستگی و کمال اخلاقی و انسانی دست یابیم.
ترکاشوند، امام علی (ع) و سلسله جلیله سادات را نماد انسانیت، عدالت، شجاعت، مهرورزی، امانتداری، مهربانی و نوعدوستی دانست و با تاکید بر اینکه عید سعید غدیر خم بهترین فرصت برای مطالعه پیرامون زندگانی سراسر خیر و برکت آن امام مطهر و بزرگوار می باشد، گفت: در این عید بزرگ، پیامبر مهربانی ها با معرفی امام علی (ع) به پیروان دین مبین اسلام، از وی به عنوان اولین امام امت پس از رحلت خویش یاد کرد و از حاضرین نیز برای وی بیعت گرفت اما در ادامه شاهد کارشکنی علیه این امام معصوم بودیم و متاسفانه حق ایشان آنطور که باید و شاید ادا نشد.
شهردار مرکز البرز با تبریک این عید بزرگ به اقشار مختلف مردم بویژه سادات، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، خواستار گسترش فرهنگ علوی و زندگی ایرانی - اسلامی در سطح جامعه شد و اذعان داشت: امروز کشورهای غربی برای به انحراف کشاندن نسل جدید به انواع توطئه ها و برنامه های تبلیغاتی روی آورده اند که تنها سلاح مقابله با آن اشاعه و گسترش سیره و فرهنگ علوی و نبوی می باشد و در این بین دستگاه های فرهنگی رسالتی سنگین بر دوش دارند.
وی در پایان از عید سعید غدیر به عنوان تجلّی اراده خداوند، مکمّل باور ما و نقطه تأمّلی در تاریخ یاد کرد و ادامه داد: دریای غدیر، از ریزش آبشارگون وحی بر جان محمّد (ص) لبریز است و قامت دین در زلال غدیر خم انعکاس می‌یابد.
عید غدیر؛ فرهنگ ولایتمداری و رسالت امانتداری است
ترکاشوند با عنوان اینکه عید غدیر یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ اسلام است، گفت: پیامبر اسلام (ص) در غدیرخم رسم امانتداری و رسالت ولایتمداری را به مسلمانان آموخت.
وی با اشاره به عظمت عید ولایت این عید را از ماندگارترین عیدهای اسلامی خواند و افزود: رسالت دین با معرفی ولایت و ولایتمداری کامل می شود و پیامبر اسلام (ص) نیز با در واقعه غدیر با معرفی امیر المومنین(ع) نبوت را به ولایت پیوند زد.
ترکاشوند گفت: آنچه امروز به عنوان فداکاری و از جان گذشتگی های افراد همچون شهدا و جانبازان مشاهده می کنیم متاثر از نعمت ولایت است؛ شهدا به تبعیت از فرهنگ ولایتمداری و اراده و اعتقاد به نبوت جان خود را در راه خداوند فدا کردند؛ اکنون نیز مسلمانان با تکیه بر این باور که دین بدون تبعیت از ولایت تکیمل نیست برای اسلام، ماندگاری و اشاعه آن تلاش می کنند.
وی تاکید کرد: برای داشتن انسجام و وحدت باید در همه اموری که مربوط به مسلمانان و دین مبین اسلام است، ولایتمداری پیشه کرد.

کلید واژه ها: استان البرز -




پنجشنبه 9 مهر 1394 - 14:33:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن