تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814695816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خریداران تازه‌ترین آیفون اپل چه می‌گویند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
 آیفون 6 اس خریداران تازه‌ترین آیفون اپل چه می‌گویند

آیفون 6 اس؛
خریداران تازه‌ترین آیفون اپل چه می‌گویند
با عرضه آیفون 6 اس به بازار بسیاری از صاحب نظران و کارشناسان در مورد ویژگی های آن بحث و تبادل نظر می کنند.



به گزارش سرویس اقتصادی "جام نیوز"، بررسی ها نشان می دهد آیفون 6 اس سریع ترین آیفونی است که تا به حال عرضه شده و علت این مساله استفاده از پردازنده های جدیدتر A9X در این تلفن همراه است.

ارتقای پردازنده باعث افزایش سرعت مرورگر سافاری هم شده و به عنوان مثال اجرای ویدیوهای اچ دی بر روی یوتیوب با کیفیت و سرعت خوبی انجام می شود.

در آیفون جدید از همان SSD (solid state drive) controller قدیمی نصب شده در مک بوک استفاده شده که در مورد محل و زمان ذخیره داده ها تصمیم گیری می کند.

نکته جالب دیگر اینکه GPU آیفون 6 اس قوی تر از نمونه مشابه در آی پد ایر موسوم به GXA6850 است و همین عملکرد بهتر مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است.

بررسی ها نشان می دهد سیستم لمس اثر انگشت آیفون 6 اس با اندکی تاخیر عمل می کند و از این نظر هم شرایط مشابه با آیفون 6 است.

مهم ترین نقطه قوت مشهود آیفون 6 اس بهبود نمایشگر است. سامسونگ قبلا با عرضه نمایشگرهای 577 پیکسل در هر اینچ از نوع HD super-AMOLED در گوشی گالکسی اس 6 مورد توجه قرار گرفته بود. اما تصاویر آیفون 6 اس هم وضوح و شفافیت بیشتری پیدا کرده و درخشان تر شده است.

کارشناسان از عملکرد دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 6 اس که ویدیوهای 4K تهیه می کند هم راضی هستند و آن را بهتر از دوربین 8 مگاپیکسلی فعلی آیفون 6 اس می دانند./صبحانه/110



۰۹/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن