تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه ۳۰ حمله در نخستین روز انجام داد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روسیه ۳۰ حمله در نخستین روز انجام داد


رویترز: جنگنده های روسیه ۳۰ حمله در سوریه از جمله در جسرالشغور انجام دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری رویترز، جنگنده های روسیه دست کم سی حمله هوایی در سوریه از جمله در شهر جسرالشغور در شمال غرب این کشور انجام دادند. از سوی دیگر تلویزیون رسمی سوریه نیز اعلام کرد جنگنده های روسیه در اولین مرحله از حملات هوایی در داخل سوریه مواضع اصلی تروریست ها را در دو استان حمص و حماه در مرکز این کشور هدف قرار دادند .
مناطقی که دیروز هدف حملات هوایی روسیه قرار گرفت در کنترل گروههای مخالف دولت سوریه ( ارتش آزاد ) و گروه تکفیری - صهیونیستی داعش و جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه است .
یک منبع امنیتی و تلویزیون سوریه دیشب اعلام کردند جنگنده های روسیه مناطق مختلف در استان حمص را بمباران کردند . بخش وسیعی از این استان در کنترل گروه تکفیری داعش و بخش هایی از آن هم در کنترل ارتش سوریه است.
این منابع افزودند شهرهای تلبیسه ، النصره و دو شهرک الزعفرانه و دیرفول در حومه حمص که در کنترل جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی قرار دارند ، هدف حملات جنگنده های روسیه قرار گرفتند .
تلویزیون و منبع امنیتی سوریه دیشب افزودند برخی مناطق در استان حماه در مرکز سوریه که درکنترل گروههای مخالف ( ارتش آزاد ) هستند  نیز دیروز هدف حملات هوایی روسیه قرار گرفتند .
این منابع افزودند جنگنده های روسیه دیروز  شهرک های  تحت کنترل گروههای مخالف و نیز جبهه النصره  را هدف قرار دادند .
بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر، جنگنده های روسیه یک انبار سلاح متعلق به گروه موسوم به  جسرالشغور را در شهرک الطامنه در حومه حماه بمباران کردند .  آمریکا و برخی کشورهای عربی که تروریست ها را مسلح کرده اند و یک سال است ادعای مبارزه با داعش دارند، از اقدام روسیه نگران شده اند.


پنج شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن