تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814589425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سی و یکمین مدرسه خیرساز وکیلی در استان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سی و یکمین مدرسه خیرساز وکیلی در استان افتتاح شد خبرگزاری پانا: صبح امروز مراسم افتتاح چهار آموزشگاه جدید وکیلی در نیشابور برگزار شد که با احتساب این چهار آموزشگاه تعداد مدارس وکیلی به سی و یک رسید.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر ساعت 12:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی صبح امروز در مراسم افتتاح چهار آموزشگاه جدید وکیلی در نیشابور که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد اظهار کرد: امروز همه ما در این جا جمع شدیم تا از یک انسان نیک اندیش و نیک خصلت که درست ترین مسیر را در راه کار خیر انتخاب کرده تقدیر کنیم.
سیدجواد حسینی بیان کرد: امروز ۹۷ هزار کلاس درس خیرساز در کشور فعال هستند و در استان خراسان رضوی هم  ۲۵۰۰ مدرسه پس از انقلاب توسط خیرین ساخته شده است.
وی ادامه داد: خیرین این استان امروز نه تنها مدرسه سازی می کنند بلکه مدرسه یاری را در دستور کار قرار دادند و در این راستا هم مجمع خیرین مدرسه یار را راه اندازی کردیم.
حسینی با اشاره به برنامه افتتاح چهار مدرسه وکیلی هم گفت: مهندس وکیلی تاکنون ۳۰ مدرسه ساخته و امروز سی و یکمین آن افتتاح می شود و قرار است ۶۹ مدرسه دیگر هم توسط این خیر ساخته شود .
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: به‌ حضور اندیشمندان خیری همچون مهندس وکیلی در کنار آموزش و پرورش استان افتخار می کنیم.
عبدالرضا وکیلی خیر مدرسه ساز نیز در این جلسه بیان کرد: حسینی از بدو قبول مسئولیت همواره مشوق من در راه مدرسه سازی بوده و جا دارد از حمایت های سید هدایت الله هاشمی نسب مدیرکل نوسازی استان و نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی هم تقدیر ویژه ای داشته باشم.
وی گفت: امروز خوشحالیم که چهار واحد جدید از مدارس وکیلی را افتتاح می کنیم و با امضای تفاهم نامه امروز تعداد مدارس وکیلی در دو سال آینده به تعداد یکصد واحد میرسد.
وکیلی تصریح کرد: اعتقاد دارم راه مدرسه سازی راهی برگشت ناپذیر برای من است و تا پایان زندگی ام این راه ادامه خواهد داشت، در تمام شرایط و سختی ها این مسیر را ادامه دادیم و قطعا در آینده هم این حرکت ادامه خواهد داشت.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن