تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812830963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در تبليغ معارف اسلامي از فناوري هاي نوين روز استفاده شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۹ب.ظ)
آيت الله العظمي مکارم شيرازي: در تبليغ معارف اسلامي از فناوري هاي نوين روز استفاده شود موج-قم-حضرت آيت‌ الله مکارم با انتقاد از برخي علماي کشور مصر که مي گويند چرا مذهب شيعه اين قدر در مصر در حال رشد است، گفتند: آنان بدانند که ما کسي را شيعه نمي کنيم بلکه حقانيت و نورانيت مکتب ائمه اطهار(ع) است که دل هاي مردم را به خود جذب مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معظم له، در آيين رونمايي از نسخه جديد پايگاه اطلاع رساني معظم له که در مدرسه علميه امام کاظم(ع) برگزار شد به تبيين اهميت استفاده از فضاي مجازي و فناوري هاي نوين در راه تبليغ معارف اسلامي پرداختند.
وي گفت:در دنيايي که فناوري هاي نوين حرف اول را مي زنند براي نشر صلاح و حق و حقيقت بايد از بهترين ابزار هاي نوين بهره برد و براي نشر اخلاق؛ پاکي و معنويت از آنان استفاده لازم را کرد.
حضرت آيت الله مکارم شيرازي افزود: در دنيايي که فساد از در و ديوار آن مي بارد بايد تلاش کرد با تلاش فراوان و استفاده از فناوري هاي نوين معارف اسلامي و ديني را در جامعه نشر و گسترش داد.
معظم له با انتقاد از نشر فساد و تباهي در دنياي کنوني گفت:ناشران فساد در دنياي امروز بسيار فعال و افسار گسيخته عمل مي کنند و بايد در مقابل آنان ناشران صلاح و رستگاري نيز با استفاده از فناوري هاي نوين و تکنولوژي روز دنيا تلاش فراوان نمايند.
وي با بيان اينکه امروزه هزاران سايت و شبکه هاي ماهواره اي عليه مباني تشيع و اسلام ناب فعاليت مي کنند ابراز داشت: اين همه فعاليت هاي شياطين در حالي صورت مي گيرد که به اراده خداي متعال اسلام و مکتب نوراني اهل بيت(ع) هر روز بيش از پيش در حال گسترش مي باشد.
حضرت آيت الله مکارم شيرازي با انتقاد از بعضي علماي کشور مصر که مي گويند چرا مذهب شيعه اينقدر در مصر در حال رشد است، گفت: آنان بدانند که ما کسي را شيعه نمي کنيم بلکه حقانيت و نورانيت مکتب ائمه اطهار(ع) است که دلهاي مردم را به خود جذب مي کند.
معظم له افزود: دنياي امروز محدود به مملکت ما نيست لذا بايد نشرآثار اهل بيت(ع) در جاي جاي دنيا عرضه شود تا تشنگان حق و حقيقت به خوبي از آن بهره مند شوند.
وي با اشاره به روايت امام صادق(ع) که فرمودند، علم از شهر قم به ساير بلاد گسترش مي يابد؛ تاکيد کرد:معناي اين روايت اين نيست که معارف اسلام به زبان فارسي باشد بلکه اين گونه است که عده اي مي آيند و به زبان هاي مختلف دنيا مجهز مي شوند و آنگاه معارف ديني را به زبان هاي مختلف به مردم دنيا عرضه مي کنند.
وي تلاش بسيار در عرصه تبليغ معارف ديني را خواستار شدند و گفتند: بايد نشر معارف حقه اهل بيت(ع) در سطح وسيعي صورت گيرد لذا بايد همه رو به جلو با تمام قدرت حرکت نماييم و معارف ديني را به شيوه اي نو و جذاب براي همه مخاطبان در اقصي نقاط جهان فراهم کنيم.
حضرت آيت‌ الله مکارم در پايان اطلاع رساني را مهم ترين ابزار پيشبرد اهداف اسلام برشمردند و افزودند: اطلاع رساني مهم و کارآمد سبب مي شود که مخاطبان خود را بهتر جذب نماييم و به اهداف عاليه اسلام نزديک تر کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن