تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804294372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرف های جنجالی ریوالدو در حراست فدراسیون فوتبال/ از من امضا گرفتند 80 هزار دلار گرفتی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: حرف های جنجالی ریوالدو در حراست فدراسیون فوتبال/ از من امضا گرفتند 80 هزار دلار گرفتی ورزش > لیگ برتر - ریوالدو در حراست فدراسیون فوتبال گفت: از استقلال جدا شدم چون پولم را برداشتند!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عمر حضور ریوالدو در فوتبال ایران کوتاه بود اما سال ها همه درباره حضور این بازیکن در لیگ برتر حرف می زنند. ریوالدو با تکنیکش یا با گل هایش در ایران معروف نشد. او دقایق زیادی برای استقلال در لیگ برتر بازی نکرد که بخواهد مطرح شود، او مطرح شد چون قراردادش جنجال درست کرد. نصفی از پول قرارداد این بازیکن ناپدید شده و استقلالی ها هنوز نمی دانند این پول دست کیست. چندی قبل رسانه ها نوشتند این بازیکن 80 هزار دلار از پول قرارداد خود را دریافت کرده است. این خبر در رسانه های ایران منتشر شد تا ناگهان ریوالدو ساز جدایی کوک کند.
امروز استقلالی ها باید توضیح بدهند و در صدر آنها نظری جویباری. معاون ورزشی استقلال هفته هاست که می گوید ریوالدو مشکل خانوادگی داشت و گفت چون همسرش نمی تواند به ایران بیاید، قراردادش را فسخ کنند. از همان اول معلوم بود این بهانه برای جدایی عجیب است. اگر اینطور باشد، هر بازیکنی می تواند چنین مشکلی برای خود دست و پا کند و از یک تیم جدا شود. استقلالی ها ادعا داشتند چون بچه ریوالدو به دنیا آمده و همسرش حاضر نیست به ایران بیاید، ساز جدایی کوک کرده اما این بازیکن برزیلی روز سه شنبه در حراست فدراسیون فوتبال دست به افشاگری بزرگی زد. وقتی مسئولان حاضر در جلسه رو به این بازیکن گفتند آیا به خاطر مسایل خانوادگی از استقلال جدا شده است، این بازیکن با تعجب گفت: «به هیچ وجه. من مشکل خانوادگی ندارم. روزی که فهمیدم این رفتارها را با من کرده اند تصمیم گرفتم از استقلال جدا شوم. وقتی فهمیدم جواب اعتمادم را اینطوری داده اند، گفتم می خواهم بروم در حالی که من آمده بودم تا در استقلال بمانم.» به همین خاطر بود که استقلالی ها هم خیلی زود با ماجرای فسخ قراردادش موافقت کردند و او به برزیل فرستادند تا مبادا این بحث ها را به رسانه ها بکشد.
ریوالدو اما حرف های دیگری هم در جلسه زد. او گفت: «از فضای فوتبال ایران متعجب شدم. این اتفاقاتی که افتاد من را ناراحت کرد. دیگر علاقه ای ندارم بدانم پولم چه شده. اگر اینطور بود، قراردادم را فسخ نکردم. وقتی قراردادم را فسخ کردم یعنی دوست نداشتم دیگر سرنوشت پولم را پیگیری کنم. حالا با ناراحتی ایران را ترک می کنم. من آمده بودم که بمانم ولی چنین اتفاقی نیفتاد.»
او در ادامه گفت: «اگر پولم دزدیده نمی شد، من هیچوقت از ایران نمی رفتم. شرایط طوری شد که دلزده شدم. نسبت به بعضی از اطرافیانم اعتمادم را از دست دادم.» وقتی مسئولان از ریوالدو پرسیدند که دقیقا چه مبلغی از قرارداد نصیبش شده است، پاسخ داد: «من 30 هزار دلار گرفتم ولی برگه ای را امضا کردم که نشان می دهد من 80 هزار دلار گرفته ام. این نامردی کامل بود. من به خاطر اعتمادی که به اطرافیانم داشتم پای برگه ای را که برایم آورده بودند امضا کردم. در این برگه فارسی نوشته شده بود و من چیزی از آن متوجه نشدم. ولی همانطور که گفتم به خاطر اعتمادی که داشتم، آن را امضا کرد. تازه بعدا متوجه شدم که از من امضا گرفته اند 80 هزار دلار دریافت کرده ام در حالی که پولی که به من رسید تنها 30 هزار دلار بود.» او در پایان این جلسه گفت: «من خیلی اذیت شدم و این پاسخ اعتماد من نبود.»
ریوالدو با این حرف ها تکلیف خود را در این پرونده مشخص کرد و برای چندمین بار گفت بیشتر از 30 هزار دلار دریافت نکرده است.
43 43

کلید واژه ها: باشگاه استقلال -




پنجشنبه 9 مهر 1394 - 10:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن