تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820246575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير برنامه ريوالدو به فدراسيون فوتبال احضار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۱۲ق.ظ)
بابت بررسي پرونده 40 هزار دلار گمشده؛ مدير برنامه ريوالدو به فدراسيون فوتبال احضار شد موج-رئيس کميته حراست فدراسيون فوتبال گفت: آنچه براي ما محرز شده اين است که يک ايجينت رسمي پول ريوالدو را دريافت کرده و قطعا او را فرا خواهيم خواند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حسين حميسي در مورد پيگيري حراست فدراسيون فوتبال درباره 40 هزار دلار مفقود شده‌اي که ريوالدو، هافبک برزيلي تيم استقلال مدعي شده دريافت نکرده گفت: با توجه به اين که باشگاه استقلال، زير مجموعه وزارت ورزش است بنابراين پولي که مفقود شده جزو بيت المال است و به همين دليل حسني‌خو و افشارزاده به شدت اصرار دارند که وضعيت اين موضوع به طور دقيق مشخص شود. در همين راستا روز گذشته پيش از آن که ريوالدو قراردادش را فسخ و ايران را ترک کند، با او نشستي داشتيم و اظهارات وي را گرفتيم و صورت جلسه کرديم. ريوالدو به شدت اعتراض داشت که 40 هزار دلار را از باشگاه استقلال نگرفته است.
وي افزود: همچنين نشستي با بزرگي معاون حقوقي باشگاه استقلال، جمالي، مسوول کميته بين الملل فدراسيون فوتبال، عليپور، مسوول کميته صيانت سازمان ليگ و همچنين نماينده‌اي از باشگاه استقلال داشتيم و اظهارات آن ها را نيز صورت‌ جلسه کرده و اسناد و مدارکي که بيانگر پرداخت 40 هزار دلار به ريوالدو بود را دريافت کرديم.
رئيس کميته حراست فدراسيون فوتبال اظهار داشت: آنچه تا اين لحظه مشخص شده اين است که يک ايجينت غير رسمي فوتبال پول را دريافت کرده که قطعا وي را ظرف امروز و فردا، فرا خواهيم خواند.
حميسي در پاسخ به اين پرسش که آيا بخش حقوقي باشگاه استقلال در جريان پرداخت پول به يک ايجينت غير رسمي که ريوالدو هم مدعي است به او پول را نرسانده،‌ قرار داشته است، خاطرنشان کرد: معاون حقوقي باشگاه استقلال به ما اعلام کرد قرارداد ريوالدو توسط بخش حقوقي بسته نشده و در جريان اين پرداخت صورت گرفته قرار ندارد. اين که چه فردي در باشگاه استقلال و با چه مجوزي اين کار را انجام داده است را بايد از خود مسئولان باشگاه استقلال جويا شويد. موضوعي که ناراحتي افشارزاده را نيز در پي داشته است.
وي در پاسخ به اين پرسش که با اين حساب تکليف اين 40 هزار دلار چه خواهد شد، گفت: همان طور که گفتم ما قطعا آن ايجينت غير رسمي را خواهيم خواند تا توضيحات وي را بشنويم و ببينيم چه توجيهي براي اين کار داشته است. اگر توضيحات اين فرد قانع کننده نباشد و نخواهد پول را برگرداند قطعا کار را به مراجع قضايي خواهيم کشاند چون باشگاه استقلال در اين پرونده از 2 بُعد دچار ضرر و زيان شده است؛ اول زيان مالي و دوم اينکه يک بازيکن خود را از دست داده است چون ريوالدو به ما گفت دليل اصلي‌اش براي جدايي از استقلال اين موضوع بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن