تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814748673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق ایران ازجمله موضوعات مورد بحث دراجلاس راهبردی آمریکا وشورای همکاری بود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/07/09
پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد در اجلاس همکاری های راهبردی آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره موضوعات بسیاری از قبیل بحران انسانی و سیاسی در سوریه، اهمیت برنامه جامع اقدام مشترک بین گروه پنج بعلاوه یک و ایران، روند صلح در خاورمیانه (غرب آسیا) و لزوم یافتن راه حلی سیاسی برای درگیری ها در یمن بحث و تبادل نظر شد. در این نشست که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به همراه همتایان خود از شورای همکاری خلیج فارس حضور داشت همچنین درباره پیشرفت و گام های بعدی در زمینه شراکت راهبردی آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس و زمینه های همکاری اعلام شده در نشست کمپ دیوید در روز چهاردهم ماه مه دو هزار و پانزده بحث و تبادل نظر شد.
وزرای حاضر در این نشست بر تعهد خود به بررسی و بر طرف کردن اوضاع فاجعه بار پناه جویانی که از درگیری ها در سوریه فرار می کنند، تأکید کردند. آنها همچنین بر لزوم ارائه حمایت های مالی برای بر طرف شدن این بحران تأکید کردند و از جامعه بین المللی خواستند کمک های فوری در اختیار پناه جویان قراردهند.
تکمیلی این گزارش در ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

پنجشنبه ، ۹مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن