تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری ایران و روسیه برای امنیت و ثبات منطقه راهبردی است/ پوتین: برداشته شدن کامل تحریم‌های ظالمانه مورد تاکید مسکو است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: همکاری ایران و روسیه برای امنیت و ثبات منطقه راهبردی است/ پوتین: برداشته شدن کامل تحریم‌های ظالمانه مورد تاکید مسکو است
رییس جمهوری در دیدار رییس جمهور روسیه گفت: تلاش‌های مشترک و هماهنگی خوب میان تهران و مسکو در شکل گیری توافق برجام نقش اساسی داشت.

همکاری ایران و روسیه برای امنیت و ثبات منطقه راهبردی است/ پوتین: برداشته شدن کامل تحریم‌های ظالمانه مورد تاکید مسکو است
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار که در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد، اظهار داشت: این توافق راه را برای توسعه و تعمیق همکاریهای دو کشور در همه زمینه ها هموار کرده است.


رییس جمهور با اشاره به رایزنی های خوب ایران و روسیه در خصوص مسایل منطقه ای و مبارزه با تروریسم افزود: اکنون افکار عمومی دنیا و بسیاری از دولتها به این نتیجه رسیده اند که اگر مشکلات خاورمیانه و از جمله تروریسم حل نشود، سایر مناطق را نیز به تدریج با مشکل مواجه خواهد کرد.


وی همکاری ایران و روسیه را برای امنیت و ثبات منطقه راهبردی دانست و از ابراز همدردی رییس جمهور روسیه با دولت و ملت ایران در خصوص حادثه تاسف برانگیز منا تشکر کرد.


رییس جمهور نظرات ایران و روسیه در مسایل بین المللی و منطقه ای را همراستا ارزیابی کرد و با اشاره به دعوت ایران از رییس جمهور روسیه برای اجلاس کشورهای تولید کننده گاز در تهران، اظهار داشت: کمیسیون مشترک همکاریهای دو کشور باید توافقات لازم را برای ارتقای همکاری در این سفر آماده کنند.


دو رییس جمهوری همچنین آخرین تحولات منطقه ای از جمله آخرین وضعیت عراق، سوریه و یمن را مورد ارزیابی قرار دادند.


ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه نیز در این دیدار با تسلیت درگذشت تعداد زیادی از حجاج کشورمان در حادثه منا، گفت: تعامل ایران و روسیه برای مبارزه با تروریسم و امنیت منطقه ای و بین المللی در سطح عالی قرار دارد.


وی نقش دکتر روحانی را در حصول به توافق برجام ممتاز دانست و افزود: حق ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای و برداشته شدن کامل تحریم های ظالمانه مورد تاکید مسکو است.


رییس جمهور روسیه همچنین با ابراز امیدواری برای سفر به تهران، بر تقویت و تعمیق و ارتقای سطح روابط دو کشور در حوزه های اقتصادی، علمی و راهبردی تاکید کرد.


انتهای پیام/





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

روحانی با کامرون دیدار و گفت‌وگو کرد
هزاران زائر قربانی بی کفایتی و سوء مدیریت مجریان عربستانی شدند/ دولت آمریکا به سیاستهای خطرناک خود و متحدان منطقه ای اش پایان دهد + فیلم
پخش مستقیم سخنرانی رییس جمهوری در سازمان ملل از شبکه یک سیما
آیین نامه اجرایی قانون ایمنی زیستی ابلاغ شد
روابط " تهران - آنکارا" باید در همه زمینه‌ها و به نفع دو ملت توسعه یابد
صاحبنظران و روشنفکران به عنوان مراجع فکری مردم نقش تأثیرگذاری در کاهش فاصله‌ها و تنش‌ها در جهان دارند
ایران برای گسترش روابط با کشورهای آفریقایی اهمیت ویژه‌ای قائل است
روحانی: ایران همواره یار دولت و مردم افغانستان است/عبدالله: ایران برادری و دوستی خود را درقبال افغانستان ثابت کرده است
روحانی: ایران از توسعه روابط با اکوادور استقبال می‌کند





۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن