تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814715881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرد خواستگار، فروشنده روغن تقلبی از آب درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دستگیری دو سارق مسلح منازل در شیراز ؛ فرد خواستگار، فروشنده روغن تقلبی از آب درآمد خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری دو سارق مسلح منازل در شیراز خبر داد و گفت:این سارقان در حاشیه شهر شیراز فعالیت داشتند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر ساعت 08:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، سردار "احمد علی گودرزی" در جمع خبرنگاران گفت: سارقان منازل و مسلحی كه در حاشیه شهر شیراز فعالیت داشتند، توسط ماموران پلیس آگاهی در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی اظهار داشت:از سارقان دو قبضه اسلحه جنگی ، یك قبضه سلاح ساچمه زنی ،سه خشاب ،تعداد 90 فشنگ جنگی،دو نارنجك و تعدادی لباس نظامی كشف گردید.
فرمانده انتظامی فارس با بیان اینكه سارقان در حال حاضر به منظور تكمیل پرونده در اختیار پلیس آگاهی هستند، افزود: سارقان پس از تكمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده می شوند.
سردار گودرزی با بیان اینكه یكی از سارقان سابقه دار است و شش سال پیش برادر خود را در یك درگیری خانوادگی به قتل رسانده بود، افزود: تجاوز به عنف و زور گیری از جمله اقدامات این افراد بوده است.
فرد خواستگار، فروشنده روغن تقلبی از آب در آمد!
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگری فردی به نام "آرش" گفت: این فرد در قالب خواستگار و پس از جمع آوری عكس های شخصی خانواده مورد نظر، آنها را تهدید به انتشار تصاویر در فضای مجازی و مجبور به پرداخت مبلغ سنگینی كرده بود.
وی گفت: پس از تلاش ماموران انتظامی فارس این فرد در یك مغازه تعویض روغنی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.
سردار گودرزی اضافه كرد: این فرد در زیر زمین محل كار خود اقدام به پر كردن قوطی ها از روغن های سوخته كرده و پس از پلمپ كردن آنها را با مارك های معتبر به فروش می رسانده است.
وی افزود: در بازرسی از منزل این فرد نیز دو قبضه سلاح گرم و دو جلد شناسنامه جعلی كشف شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن