تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرد و غبار ،عامل واژگونی خودرو و کشته و زخمی شدن 6 مرد و زن


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گرد و غبار ،عامل واژگونی خودرو و کشته و زخمی شدن 6 مرد و زن
فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: شهروندان هنگام رانندگی در شرایط بد جوی نکات ایمنی را رعایت کرده و از تردد با سرعت زیاد، خودداری کنند.
به گزارش نامه نیوز، از یزد بنابر اعلام پلیس، گرد و غبار در تفت 3 کشته و 3 مجروح بر جای گذاشت.
 
گرد و غبار شب گذشته در محور "دهشیر- کهدوییه" شهرستان تفت باعث برخورد خودرو ۴۰۵ با یک تپه خاک و واژگونی خودرو شد که این حادثه، سه کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت استان یزد درباره این خبر گفت: در ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه شب گذشته بر اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک تپه خاک، در محور "دهشیر" به "کهدوییه" و واژگونی خودرو، سه تن کشته و سه نفر مجروح شدند.
 
سرهنگ "احمد غلامزاده" افزود: در بررسی های ماموران پلیس، مشخص شد راننده این خودرو به علت سرعت زیاد و همچنین وجود گرد و غبار ناشی از شرایط بد جوی، در نزدیکی روستای کهدوییه با یک تپه خاک برخورد می کند.
 
غلامزاده ادامه داد: بعد از این برخورد، خودرو واژگون می شود که در این حادثه، راننده و دو سرنشین خودرو که زن بوده اند در دم فوت کرده و ۳ تن دیگر از سرنشینان خودرو مجروح و به مراکز درمانی، منتقل می شوند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: شهروندان هنگام رانندگی در شرایط بد جوی نکات ایمنی را رعایت کرده و از تردد با سرعت زیاد، خودداری کنند.


منبع: خبرآنلاین


۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن