تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813237774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ کودک 9 ساله جاسکي بر اثر نيش زنبور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۱۸ب.ظ)
مرگ کودک 9 ساله جاسکي بر اثر نيش زنبور موج - دو هفته پس از مرگ يک مادر باردار و نوزادش در شهرستان جاسک، يک دختر 9 ساله در پي زنبورگزيدگي در بيمارستان خاتم الانبيا (ص) اين شهرستان جان باخت.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر «خديجه رياضي»، متخصص کودکان بيمارستان خاتم الانبيا (ص) جاسک، گفت: عصر ديروز يک دختر 9 ساله که براي درمان نيش زدگي زنبور به اين بيمارستان آورده شده بود، درگذشت.
وي افزود: اين بيمار از روستاي «بهمدي» در 35 کيلومتري جاسک به اين مرکز درماني آورده شد و طبق معاينه انجام شده چندين زنبور وي را نيش زده بودند.
رياضي ادامه داد: ساعت 16 و 5 دقيقه به من اطلاع دادند حال اين کودک خوب نيست که بلافاصله براي معاينه به بخش اورژانس رفتم و درمان را آغاز کردم.
وي گفت: با وجود تجويزهاي صورت گرفته، حال کودک بدتر و بلافاصله دستور اعزام به اورژانس داده شد که متاسفانه وي در ساعت 19 و 10 دقيقه فوت کرد.
رياضي درباره تجويز پزشک شيفت گفت: من از ساعت 16 به بعد مي‌توانم با توجه به محتويات پرونده از خود دفاع کنم.
با توجه به اينکه کودک فوت شده با نام «فاطمه روشني» پدر خود را از دست داده است، يکي از همراهان بيمار در اين باره گفت: ساعت 15 ديروز، دختر ما با پاي خود به بيمارستان آمد و حتي قادر به صحبت بود اما پس از تزريق آمپول از حال رفت و حق خود مي‌دهيم که شکايت کنيم.
«مراد امدادي» افزود: فاطمه به همراه بچه‌هاي ديگر در حال بازي بود که چند تن از بچه‌ها به لانه زنبور چوب زدند. زنبورها هم به سمت آنان حمله بردند و کودک ما را از ناحيه سر و صورت نيش زدند.
«ميري پور» يکي ديگر از همراهان بيمار، گفت: فقدان پادزهر نيش زنبور و پرستار کافي براي مراقبت هم مي‌تواند باعث مرگ شده باشد.
وي ادامه داد: در صورت جلسه نيروي انتظامي قيد شد تعلل باعث مرگ فاطمه شده است و حتي پزشک داخلي و کودکان را بعد از يک ساعت خبر کرده‌اند.
بيمارستان خاتم الانبيا (ص) جاسک مدتي است رئيس ندارد. مدير داخلي و همچنين رئيس حراست بيمارستان که هنگام گفت و گوي خبرنگار با دکتر متخصص کودکان حضور داشتند، فقط سر خود را به علامت تأسف پايين انداخته و در برابر پرسش‌هاي خبرنگار سکوت کرده بودند.
«سيدمحمدطاهر حسيني»، رئيس شبکه بهداشت و درمان جاسک، تاکيد کرد که اين کودک تشنج کرده و در هر زماني ممکن است اتفاق‌ها رخ دهد.
اواخر شهريور امسال قائم مقام وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در پي درگذشت يک مادر باردار و نوزادش در شهرستان جاسک، به شهرستان سفر کرد و پس از بررسي جزييات حادثه، اشکال مديريتي را عامل اصلي اين رويداد دانست.
وي اعلام کرد دو نفر از مديران بهداشت و درمان شهرستان جاسک به دليل اين اتفاق از مسووليت برکنار شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن