تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809919148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاونت شرکت مهندسی آب و فاضلاب: بهره‎برداری از پروژه آبرسانی جبالبارز تا 6 ماه آینده


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاونت شرکت مهندسی آب و فاضلاب:
بهره‎برداری از پروژه آبرسانی جبالبارز تا 6 ماه آینده
معاون برنامه‎ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: با توجه به پیشرفت بیش از 80 درصدی پروژه آبرسانی منطقه جبالبارز امکان بهره‎برداری از آن تا 6 ماه آینده وجود دارد.

خبرگزاری فارس: بهره‎برداری از پروژه آبرسانی جبالبارز تا 6 ماه آینده



علی‎اصغر قانع ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‎های عمرانی این شهرستان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در جیرفت، اظهار داشت: پروژه آبرسانی منطقه جبالبارز با 27 کیلومتر خط انتقال و ایستگاه‎های پمپاژ نسبت به حجم آبی که منتقل می‎کند، بسیار بزرگ است.

وی بیان داشت: پروژه آبرسانی منطقه جبالبارز با یک هزار و 500 متر اختلاف ارتفاع یکی از پروژه‎هایی است که هر مترمکعب آب را بسیار گران تمام می‎کند. قانع تصریح کرد: اما با توجه به اینکه این پروژه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تأمین شده است، باید به هر طریق ممکن تکمیل و بهره‎برداری شود.

وی افزود: با توجه به پیشرفت بیش از 80 درصدی این طرح امکان بهره‎برداری از آن تا شش ماه آینده وجود دارد، مشروط بر اینکه بتوانیم، باقیمانده نیاز اعتباری آن را که بیش از 6 میلیارد تومان است، تأمین کنیم. قانع خاطرنشان کرد: اکنون نیز بیش از 2.5 میلیارد تومان دیون این پروژه است که امکان پرداخت آن را نداشتیم، اما با کمک‎های استانی و منابع ملی و همچنین دو برابر این میزان اعتبار مورد نیاز را تأمین می‎کنیم تا این دیون پرداخت شود.

معاون برنامه‎ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: در مجموع، استان کرمان یکی از مناطقی است که از نظر آب بحرانی‎ترین منطقه کشور است. وی ادامه داد: شرایط خشکسالی حاکم بر استان کرمان موجب شده است که هر سال تعداد زیادی از چاه‎هایی که تأمین کننده آب شرب هستند، از انتفاع خارج شوند و به همین دلیل مجبور به جایگزینی آن‎ها هستیم که امکان تأمین آب نیز با توجه به محدودیت در مناطق اطراف شهر نیست و باید از مناطق دوردست تأمین شوند.

قانع ادامه داد: از جمله برنامه‎ریزی‎هایی که برای استان کرمان شده، ابتدا آبرسانی از سد صفا به کرمان است که باید انجام شود و آبرسانی به شهرستان بم و بروات نیز جزو طرح‎های اساسی بوده که در استان تعریف شده است. وی اضافه کرد: آبرسانی به شهرستان قلعه‎گنج و چند پروژه آبرسانی بزرگ دیگر در استان در حال انجام است که تمام این موارد طی چند سال آینده به بهره‎برداری می‎رسد، اما نکته مهم این است که در طولانی‎مدت نیاز آبی استان را کفایت نمی‎کند.

قانع عنوان کرد: یکی از پروژه‎هایی که باید نسبت به آن توجه شود، انتقال آب شرب از خارج استان با بیش از 670 کیلومتر خط انتقال آب است که امیدواریم با تسریع در روند تخصیص اعتبار آن به بهره‎برداری برسد و بتواند، بخش عمده آب مورد نیاز استان را رفع کند. وی افزود: همچنین پروژه انتقال آب از دریای عمان نیز جزو پروژه‎هایی است که تعریف شده و سال‎ها در حال مطالعه است و بخش خصوصی استان در آن ورود پیدا کرده تا برای تأمین آب مورد نیاز صنایع و بخش کمی از آب شرب از محل انتقال آب از دریا اقدام کند. انتهای پیام/80002/الف40

94/07/08 - 15:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن