تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814692270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فيلم «او» به جشنواره بين المللي بيلبائو راه يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۵ب.ظ)
فيلم «او» به جشنواره بين المللي بيلبائو راه يافت موج-خوزستان- فيلم داستاني «او» به کارگرداني علي حياتي و تهيه کنندگي حوزه هنري خوزستان به پنجاه و هفتمين دوره جشنواره بين المللي فيلم مستند و کوتاه بيلبائو اسپانيا راه يافت.
به گزارش خبرگزاري موج از خوزستان، فيلم داستاني «او» به کارگرداني علي حياتي و تهيه کنندگي حوزه هنري خوزستان به پنجاه و هفتمين دوره جشنواره بين المللي فيلم مستند و کوتاه بيلبائو اسپانيا راه يافت.
اين جشنواره از تاريخ ۱۳ تا ۲۰ نوامبر سال ۲۰۱۵ (۲۲ تا ۲۹ آبان) جاري با شرکت ۲۰ فيلم داستاني در بخش مسابقه در شهر بيلبائو اسپانيا برگزار مي شود.
فيلم هاي برتر شرکت کننده، به بخش اصلي (بخش مسابقه اسکار) اين جشنواره راه پيدا مي کنند. فيلم داستاني «او» با مضموني اجتماعي به مشکلات و مسائل زنان در جامعه امروز مي پردازد که در ۱۰جلسه در اهواز و شوشتر جلو دوربين رفته است.
فيلم «او» تاکنون توانسته است تنديس بهترين تصويربرداري، بهترين صدابرداري و نيز جايزه بزرگ جشنواره سينمايي اروند و همچنين تنديس جشنواره و عنوان بهترين فيلمنامه داستاني جشنواره منطقه ‌اي فيلمنامه ‌نويسي بيشاپور را از آن خود کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن