تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي بيش‌ از 100 نماينده بر طرح 2 فوريتي برجام / تهيه طرح با اجماع 2 فراکسيون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۶ب.ظ)
نديمي در تشريح جلسه امروز شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت: امضاي بيش‌ از 100 نماينده بر طرح 2 فوريتي برجام / تهيه طرح با اجماع 2 فراکسيون موج-عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: با توجه به اينکه امروز متن طرح دوفوريتي آماده و امضاهاي مربوطه از اکثريت نمايندگان جمع‌آوري شده بود (بيش از 100 امضا) متن طرح توسط کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در خصوص برجام تهيه شد.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ رئيس مجلس شوراي اسلامي صبح امروز در مجمع عمومي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت حضور پيدا کرد و در اين نشست درخصوص ارائه گزارش نهايي بررسي کميسيون ويژه برجام و طرح دو فوريتي صحبت شد.
از آنجايي که نظر بر اين است که طرح دو فوريتي با اجماع و نظر دو فراکسيون اصولگرايان مجلس و اصولگرايان رهروان ولايت تهيه شود بنا بر اين شد که طرح تهيه شده با حضور 6 نفر از هر 2 فراکسيون مورد بررسي قرار گرفته و بر طرح توافق کنند.
روند بر اين است که يکشنبه گزارش قرائت و طرح دو فوريتي ارائه شود.
در اين راستا ايرج نديمي عضو کميسيون اقتصادي مجلس در تشريح جلسه امروز شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اکثريت و رئيس مجلس شوراي اسلامي تشکيل شد.
وي افزود: با توجه به اينکه امروز متن طرح دوفوريتي آماده و امضاهاي مربوطه از اکثريت نمايندگان جمع‌آوري شده بود (بيش از 100 امضا) متن طرح توسط کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در خصوص برجام با عناويني از جنس رهنمودهايي در مورد سلاح‌هاي هسته‌اي،‌ تحريم، همچنين مسائل مربوط به حوزه شوراي امنيت و توافق در آينده و ادامه فعاليت‌هاي مبتني بر مذاکره متن جمع‌بندي و تهيه شد که در اين راستا اعضا نيز به تبادل نظر پرداختند.
نماينده مردم لاهيجان در مجلس شوراي اسلامي همچنين تصريح کرد: چون اين طرح نيازمند دوفوريت بود بنابر اين شد که ببرسي‌هاي اجرايي انجام شود که بتوانيم در جلسه علني يکشنبه آتي مجلس آن را قرائت کنيم.
نديمي به زواياي بررسي‌هاي صورت گرفته نيز پرداخت و عنوان کرد: با توجه به بهانه‌هايي که ممکن است از سوي طرف مقابل وارد شود همچنين رهنمودي که مقام معظم رهبري در خصوص نقش مجلس در اين ميان داشتند اين طرح بتواند قرائت مي‌شود ولي چون گزارش بنا بر اين بود که در يکشنبه گذشته توسط کميسيون ويژه آماده شود ولي تأخير افتاد جهت هماهنگي اين موضوع ارائه طرح به روزهاي بعد موکول شد تا گزارش نيز قرائت شود.
وي همچنين يادآور شد: در جلسه امروز در خصوص حج نيز مباحثي صورت گرفت که انتقال جنازه‌ها و پيکر مطهر حجاج به نحو مناسب صورت گيرد همچنين به پيگيري‌ها و گزارش‌هايي که ديروز معاون وزير خارجه در کميسيون ذيربط داد پرداخته شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن