تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821227147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت خارجه کارشکني عربستان در تحويل پيکرهاي حجاج را پيگيري کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۱ب.ظ)
موسوي اصل در نطق ميان‌دستور: وزارت خارجه کارشکني عربستان در تحويل پيکرهاي حجاج را پيگيري کند موج-نماينده مردم گرمي، بيله‌سوار و دشت مغان در مجلس گفت: وزارت امور خارجه و مقامات مسوول بايد در مورد کارشکني در شناسايي و تحويل پيکرهاي مطهر حجاج ايراني اقدام عملي داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام ميرقسمت موسوي اصل در نشست علني امروز چهارشنبه (8 مهر94) مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان دستور ضمن اعتراض به عملکرد ر‍ژيم سعودي در مناسک حج و تسليت جان‌باختن تعدادي از حجاج ايراني در فاجعه منا با گراميداشت عيد غديرخم، اظهار داشت: اگر در آن زمان مسلمانان به وصيت پيامبراکرم (ص) عمل مي‌کردند امروز مشکل جهان اسلام در اين حد شکننده نبود و مسلمانان در کشورهاي متعدد مانند افغانستان، پاکستان، عراق، سوريه، يمن، فلسطين و لبنان دچار نسل کشي و جنايت‌هاي بي‌شمار نمي‌شدند.
موسوي اصل ادامه داد: وهابيت و حکام مغرور آل سعود با افکار انحرافي و جعل، عنوان خادمين حرمين شرفين مکه مکرمه، مدينه منوره و بقيع را به اسارت گرفته‌اند. رژيم سعودي بعد از حادثه دلخراش منا که امت اسلامي را به عزا نشاند و ملت ايران را جريحه دارکرد، مسووليت خود را نپذيرفته‌اند. حکام آل سعود بايد با پذيرش بي‌کفايتي خود از امت اسلامي و مردم ايران عذرخواهي کنند. عربستان بايد عواقب اين حادثه و حوادث ديگر که در کنار حرم امن الهي رخ داده است را بپذيرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود عنوان کرد که وزارت امورخارجه و مقامات مسوول بايد در مورد کارشکني در شناسايي و تحويل پيکر مطهر حجاج ايراني اقدام عملي داشته باشد. در اين مورد مهم، دولت و ملت ايران همگي در مورد عدم گذشت از جنايات آل سعود يک کلام هستند.
نماينده مردم گرمي، بيله‌سوار و دشت مغان در مجلس گفت: خوشبختانه روند اجرايي ايجاد منطقه تجاري – صنعتي در شمال استان اردبيل يعني در شهرستان‌هاي گرمي،بيله‌سوار و پارس آباد که رئيس جمهوري در سفر به استان اردبيل دستور آن را داده بود انجام شده است، اين اقدام مثبت در جهت توسعه اقتصادي منطقه را به مردم استان اردبيل تبريک عرض نموده و از رئيس جمهوري محترم، دبيرخانه مناطق آزاد، رئيس کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي، استاندار اردبيل و ائمه جمعه استان اردبيل و همچنين مردم گرمي و بيله سوار تقدير و تشکر مي‌نمايم.
وي گفت: ايجاد منطقه آزاد صنعتي- تجاري براي تحقق اقتصاد مقاومتي و جلوگيري از مهاجرت‌هاي بي‌رويه، ايجاد رشد اقتصادي و اشتغالزايي، زمينه سازي براي سرمايه گذاري داخلي و خارجي، امنيت مرزهاي جمهوري اسلامي با مرزداران ايران اسلامي و اميد به آينده منطقه با توسعه شهرستان‌هاي مرزي لازم و ضروري است. اين موضوع همواره خواسته بر حق مردم شهرستان‌هاي شمال استان اردبيل در حاکميت نظام اسلامي بوده است. از نمايندگان محترم تقاضا مي‌کنم که در تصويب و تسريع اين لايحه عنايت داشته و اميدوارم مردم غيور مرزنشين را اميدوارتر سازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن