تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816599462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود مجلس استحکام برجام را بيشتر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۱ق.ظ)
صالحي: ورود مجلس استحکام برجام را بيشتر کرد موج-رئيس سازمان انرژي اتمي ايران گفت: بررسي برجام در مجلس شوراي اسلامي استحکام آن را بيشتر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اکبر صالحي در مراسم تقدير از استادان برتر دانشگاه‌ها که با حضور محمد فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فناوري و مجيد قاسمي مدير عامل بانک پاسارگاد در موسسه آموزش عالي خاتم برگزار شد، افزود: بسياري از بررسي برجام در مجلس شوراي اسلامي ناراحت بودند اما رهبر معظم انقلاب فرمودند بهتر است که برجام در مجلس شوراي اسلامي بررسي شود.
رئيس سازمان انرژي اتمي به قرائت گزارش کميسيون ويژه برجام در روز يکشنبه هفته آينده در مجلس اشاره و تصريح کرد: پيش نويسي که دريافت کرده‌ام بسيار با ارزش و عالي بود و اين بررسي باعث شد تا استحکام برجام بيشتر شود.
صالحي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تشکر کرد و گفت: پيش نويس تهيه شده منصفانه و عادلانه است، با وجود اين که تصور مي‌شد نظرات در مجلس شوراي اسلامي مخالف با برجام باشد و سمت و سوي پيش نويس به گونه اي ديگر باشد اما اين گونه نشد.
وي در ادامه به وقوع انقلاب اسلامي ايران در 36 سال پيش اشاره کرد و اظهارداشت: تاريخ اين گونه رقم خورد که ملت ايران 36 سال پيش قيام و انقلابي را محقق کنند که جهان را تکان داد.
معاون رئيس جمهوري تصريح کرد: اين انقلاب به رغم فشارها و محدوديت‌ها توانست به اهداف خود برسد.
صالحي يادآور شد: البته انقلاب ايران مي‌توانست بسيار بهتر هم باشد اما نواقصي در برخي از مديريت‌ها که از بي تجربگي، قدرت طلبي يا سياسي کاري ناشي بود اين مشکلات را ايجاد کرد البته از آنجايي که هدف و مقصد روشن بود نظام در طول زمان خود را اصلاح کرد.
وي خاطرنشان کرد: ايران به رغم جنگ هشت ساله، محدوديت‌ها و تحريم‌ها کشوري مقتدر و ارزشمند است و نمايندگان کشور در عرصه بين المللي در مقابل 6 کشور که داراي 95 درصد قدرت‌هاي نظامي و 90 درصد قدرت اقتصادي جهان هستند توانستند از عزت و سربلندي و همچنين منافع ملي کشور دفاع کنند.
وي با بيان اين که اگر ما صاحب انقلاب نبوديم اين گونه نمي‌شد، ادامه داد: ايران توانست عزتمندانه در عرصه‌هاي بين المللي حضور يابد و در طول سال‌هاي گذشته زنگار از انديشه‌هاي نادرست بزدايد و دين را احيا کند.
رئيس سازمان انرژي اتمي همچنين گفت: ملت ايران با انسجام تمامي مشکلات را به جان خريد ومصائب تحريم‌هاي فلج کننده را از بين ببرد، تحريم‌هايي که دلار هزار توماني را به سه هزار تومان افزايش داد و در آن زمان بسياري از تحليل گران معتقد بودند که ملت در مقابل دولت خواهد ايستاد.
صالحي ادامه داد: در آن زمان با وجودي که سرمايه‌هاي مردم يک سوم شد اما به دليل اينکه دولت برآمده از ملت بود در مقابل تحريم ايستادند.
وي با بيان اين که ايران کشوري در حال توسعه است، اظهار داشت: با اين وجود داراي چنان قدرت بالقوه اي هستيم که از نظر ديناميک و تعاملات بين المللي سياسي در جايگاه کشورهاي توسعه يافته قرار داريم و اثر بخشي مناسبي در دنيا داشته و در منطقه بي رقيبيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن