تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816453601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاليشاه: در اين يک سال چيزهاي زيادي از برانکو و کي روش ياد گرفتم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۰ق.ظ)
باورم نمي شود که مي گويند 14 سال است تراکتور را نبرده ايم عاليشاه: در اين يک سال چيزهاي زيادي از برانکو و کي روش ياد گرفتم موج-هافبک تيم ملي ايران گفت: تفاوت سطح فوتبال ايران با کشورهايي نظير عمان زياد است اما بايد اين را در بازي هفته آينده هم در عمل دوباره نشان دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از فدراسيون فوتبال، اميد عاليشاه با اشاره به گذشت سه روز از اردوي تيم ملي در دوبي اظهار داشت: خوشبختانه تمرينات خوبي را در اينجا انجام مي دهيم و آماده مي شويم تا پنج شنبه هفته بعد ديدار مهممان برابر عمان را با پيروزي پشت سر بگذاريم. فکر مي کنم عمان در مقايسه با گوام و هند حريف سرسختتري براي ما خواهد بود، به ويژه اينکه بازي ما برابر اين تيم در مسقط برگزار مي شود و شرايط آب و هوايي به نفع حريف خواهد بود.
وي افزود: البته سطح فوتبال ايران با کشورهاي حوزه خليج فارس از زمين تا آسمان است اما نياز داريم هفته بعد اين موضوع را دوباره در عمل نشان بدهيم.
عاليشاه درباره دومين حضورش در تيم ملي هم گفت: مرتبه اولي که يک بازيکن وارد اردوي تيم ملي مي شود، مطمئنا با دفعات بعدي متفاوت است. اکنون من شرايط سبکتري دارم. در مجموع فکر مي کنم فضاي تيم ملي بسيار خوب است و ترکيب تيم را تلفيقي از بازيکنان با تجربه و جوان تشکيل مي دهد که اين موضوع خيلي به تيم ملي کمک کرده است. اميدوارم من هم بتوانم براي تيم ملي مثمرثمر باشم و بتوانم به تيم ملي کشورم کمک کنم. فضاي موجود در تيم ملي خيلي راحت تر از چيزي است که پيش بيني مي کردم و اين اتمسفر به بازيکنان کمک مي کند که به آساني قابليت هاي خود را ارائه کنند.
وي با اشاره به کار با کي روش در تيم ملي و با برانکو در پرسپوليس گفت: اين شانس يک بازيکن است که مي تواند با مربيان بزرگ کار کند و حتما اين تجربه به بازيکن در آينده کمک مي کند. کي روش و برانکو از بزرگترين مربيان خارجي فوتبال ايران هستند و هر دو کارنامه بسيار خوبي از خودشان به جا گذاشته اند. من در يک سالي که تقريبا با برانکو بوده ام يا همين دو اردويي که با کي روش پشت سر گذاشته ام نکته هاي زيادي ياد گرفته ام که حتما مي تواند در آينده به فوتبالم کمک کند.
عاليشاه با اشاره به انگيزه خود براي حضور در ترکيب اصلي تيم ملي گفت: همه بازيکنان دوست دارند، يکي از بازيکنان اصلي تيم باشند. من هم مستثني نيستم. اگر کسي بگويد دوست ندارد در ترکيب باشد، دروغ گفته است. من هم انگيزه بسيار بالايي دارم که بتوانم خودم را به ترکيب اصلي تيم وارد کنم و براي اين هدف همه تلاشم را به خرج مي دهم.
وي درباره پيروزي پرسپوليس در تبريز بعد از چهارده سال گفت: نمي شود گفت که چهارده سال در تبريز نبرده ايم چرا که تراکتورسازي تازه پنج سال است به ليگ برتر بازگشته است.اصلا من به اين اعداد و ارقام اعتقادي ندارم. مهم پيروزي پرسپوليس بود که به دست آمد. مطمئن هستم اگر مشکلات کمتر شود، شرايط تيم بهتر هم خواهد شد. اميدوارم اين اتفاق بيفتد.
عاليشاه درباره صعود پرسپوليس به يک چهارم جام حذفي هم گفت: مطمئنا جام حذفي بهترين و کوتاه ترين راه براي رسيدن به جام حذفي است. اگر تيمي نتواند در ليگ برتر به نتايج دلخواه برسد، جام حذفي مي تواند کمک خيلي خوبي باشد اما ما هنوز ليگ را هم تمام شده نمي دانيم چرا که تنها هفت هفته از ليگ برتر گذشته است و با توجه به بازيهايي که در تهران داريم اميد زيادي خواهيم داشت که وضعيت جدول را تغيير دهيم.
وي در پايان گفت: در اين هفته هاي ابتدايي نتيجه چند بازي را روي بدشانسي از دست داديم. در چند بازي هم با اشتباه سهوي داوران نتايج را از دست داديم. يکي، دو بازي هم مثل بازي با ذوب آهن را بايد مي برديم. پنج-صفر يا پنج يک مي توانستيم آن بازي را ببريم اما دو بر يک باختيم و آقاي فغاني به اشتباه يک پنالتي به ضرر ما گرفت و بعدا اذعان کرد که در آن صحنه مرتکب اشتباه شده است. به هر حال اين ها گذشته است و بايد شرايطي که در آينده داريم بهتر از اين باشد. هواداران از پرسپوليس انتظار دارند و حق هم با آنهاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن