تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821121671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانبازان سند افتخار ملت و نظام هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس کل دادگستری استان فارس: جانبازان سند افتخار ملت و نظام هستند خبرگزاری پانا: رئیس کل دادگستری استان فارس در آخرین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در مجموعه ورزشی یادگار امام در جمع جانبازان ورزشکار از الگوهای صبر و استقامت و یادگاران 8 سال دفاع مقدس تجلیل کردند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۸ مهر ساعت 11:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، علی القاصی با ابراز خشنودی از حضور در فضای آکنده از ایثار و استقامت جانبازان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تجاوز ناجوانمردانه ای که در نتیجه تحریک صدام توسط استکبار جهانی به ملت شریف ایران تحمیل گردید؛ با دفاع جانانه شما روبه رو شد؛ دفاعی که برگرفته از سیره ائمه معصومین بود.
وی با بیان اینکه جوانان غیور ایران اسلامی در آن روز با فتوای امام راحل (ره) با همه وجود به صحنه آمدند و از تمامیت ارضی ، استقلال ، شرف و عظمت مرز و بوم اسلامی دفاع کردند افزود: تقدس این دفاع جانانه جوانان از آن جهت بود که در راستای اجرای احکام دین انجام پذیرفت و در این مسیر رزمندگان اسلام ارزشمندترین گوهر وجودی یعنی جان خود را در طبق اخلاص نهادند و در راه احیای ارزش های دین خدا قدم برداشتند.
نماینده عالی قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره 15 هزار شهید سرافراز استان فارس بیان داشت: پیروزی و سربلندی های ملت ما همواره مرهون همت و از خود گذشتگی شما است و اگر امروز با اقتدار کامل در مقابل استکبار ایستادگی کرده ایم و به رغم خصومت های دشمنان در جبهه های جدید موفق به دفع تجاوزات آنان شده ایم حاصل جان فشانی شهداء ، ایثارگری جانبازان و استقامت آزادگان و صبر خانواده های شما ایثارگران است و رمز ماندگاری انقلاب همین است و درخت شکوهمندی که هر روز بر بالندگی آن افزوده می شود حاصل آبیاری این شجره طیبه با خون شهداست.
القاصی جانبازان را سند افتخار ملت و نظام و سند اثبات حق از باطل دانست و تصریح کرد‍: جانفشانی شما در راه احیای دین خدا و پایداری نظام اسلامی و احکام قرآن که در جامعه ساری و جاری است قابل قیاس با هیچ هدف مادی نیست و ثمره همت شما احیای ارزش های اسلامی در نظامی بر مبنای احکام دینی است.
رئیس شورای قضایی استان حضور مسئولان در پست های مدیریتی و فراهم شدن زمینه خدمت توسط مسئولان را حاصل ایثارگری های جوانان این مرز و بوم و ریخته شدن خون هزاران شهید خواند و خاطر نشان کرد: همه ما در قبال این امانت بزرگ شهداء یعنی انقلاب اسلامی که با خون شهداء آبیاری شده است مسئولیم و همواره باید در راستای حفظ و صیانت از دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس تلاش نمائیم.
القاصی تأکید کرد: همه ما مسئولین باید تلاش نمائیم تا در مسیر صیانت از دستاوردهای انقلاب و خدمت به ولی نعمتان دچار گمراهی نشویم تا همواره شاهد بالندگی جامعه اسلامی باشیم.
گفتنی است در حاشیه این دیدار صمیمانه جانبازان 8 سال دفاع مقدس برخی مشکلات حقوقی و قضایی خود را با رئیس کل دادگستری استان مطرح کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن