تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال ارائه طرح دوفوریتی هسته‌ای در مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: احتمال ارائه طرح دوفوریتی هسته‌ای در مجلس


سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد زیادی از نمایندگان اقدام به تهیه طرحی دوفوریتی درخصوص موضوع هسته‌ای و برجام کرده‌اند که به احتمال بسیار قوی امروز اعلام وصول خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عبدالرضا مصری افزود:  این طرح در فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی تهیه شده است که تاکنون بیش از 100 امضا دارد. یادآور می‌شود نمایندگان مجلس گفته بودند که فراکسیون رهروان ولایت مجلس در صدد تهیه طرحی است که اجرای برجام را به مصوبه شورای عالی امنیت ملی مشروط خواهد کرد.
برخی از نمایندگان نیز طرح پیشنهادی فراکسیون رهروان ولایت را طرحی در راستای پیشنهادهای کمیسیون ویژه بررسی برجام خوانده‌اند.
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح دوفوریتی هسته‌ای تعداد زیادی از نمایندگان گفت: در این طرح 7 بندی به دولت اجازه داده شده است که با رعایت خطوط قرمز برجام را اجرا کند.
بهروز نعمتی این طرح را مختص فراکسیون رهروان ولایت ندانست و افزود: در این طرح به دولت اختیار داده شده است که با برجام به گونه‌ای رفتار کند که منافع ملی در نظر گرفته و خطوط قرمز نیز رعایت شود.
نماینده مردم اسدآباد درخصوص خطوط قرمز مورد نظر این طرح هسته ای گفت: موضوع تحریم‌ها و بحث صنایع موشکی از جمله خطوط قرمز این طرح است.
او خاطرنشان کرد: این طرح، طرحی جامع است که همه مسائل در آن دیده شده است .
نعمتی در پایان یادآور شد: تاکنون بیش از 100 نفر از وکلای ملت این طرح را امضا کرده‌اند که احتمال دارد امروز اعلام وصول شود.



چهار شنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن