تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح دوفوریتی مجلس ایران برای انتقال مدیریت حج از دولت عربستان به سازمان همکاری های اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: طرح دوفوریتی مجلس ایران برای انتقال مدیریت حج از دولت عربستان به سازمان همکاری های اسلامی
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی الزام دولت به رایزنی با کشورهای اسلامی جهت انتقال مدیریت حج از دولت عربستان به سازمان همکاری های اسلامی فردا تقدیم هیئت رییسه مجلس خواهد شد.
آفتاب : مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،گفت: طرح دو فوریتی الزام دولت به رایزنی با کشورهای اسلامی جهت انتقال مدیریت حج از دولت عربستان به سازمان همکاری های اسلامی فردا یکشنبه تقدیم هیئت رییسه مجلس خواهد شد.

نماینده مردم تهران با اشاره به جزییات این طرح تصریح کرد: این طرح الزام دولت به رایزنی با کشور های اسلامی جهت انتقال مدیریت حج از دولت عربستان به سازمان همکاری‌های اسلامی«سازمان کنفرانس اسلامی» است.

گفتنی است در پی حادثه منا در روز عید قربان بیش از 2000 هزار نفر از حجاج جان باخته یا مجروح شدند.همچنین قرار است  حیدرپور و محسنی ثانی دو عضو کمیسیون امنیت‌ملی، در قالب هیأتی ویژه از دولت و با هدف بررسی حادثه منا به کشور عربستان سفر کنند.



تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن