تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیل کلینتون: هیلاری مسئول اصلی اجرای تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بیل کلینتون: هیلاری مسئول اصلی اجرای تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بود
رئیس جمهور اسبق آمریکا در سخنانی گفت که همسرش مسئول اصلی اجرای تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بوده است، دستاوردی که به دولت اوباما کمک کرد تا با موفقیت کامل در خصوص برنامه هسته‌ای با تهران مذاکره کند.
به گزارش نامه نیوز، بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه با شبکه سی ان ان ضمن انتقاد از دونالد ترامپ به خاطر حملات مکرر به هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی، گفت: ترامپ بسیاری از دستاوردهای هیلاری کلینتون در زمانی که وزیر خارجه آمریکا بوده است را نادیده گرفته است.
بیل کلینتون در ادامه افزود: همسر من مسئول اصلی اجرای تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بوده است، دستاوردی که به دولت اوباما کمک کرد تا با موفقیت کامل در خصوص برنامه هسته‌ای با تهران مذاکره کند. وی تصریح کرد: حتی جمهوریخواهان نیز به این مساله اذعان دارند که تحریم‌های ایران به خوبی اجرا شده است. این یک دستاورد بزرگ و مهم است که موافقت روسیه و چین را برای اعمال این تحریم‌ها جلب کرده و این تحریم‌ها را اعمال کنیم. بیل کلینتون گفت: او (هیلاری) این کار را انجام داده است. این اقدام موجب شد تا انجام مذاکرات هسته‌ای با ایران ممکن شود. ترامپ در فرصت‌های مختلف از تصمیمات اتخاذ شده در زمانی که هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا بوده به شدت انتقاد کرده و بر این باور است که این تصمیمات به ضرر امنیت جهانی بوده است. ترامپ روز دوشنبه در مصاحبه با سی ان ان گفته بود: زمانی که به تحولات جهانی نگاهی می‌کنیم و زمانی که به اقدامات هیلاری کلینتون به عنوان وزیر خارجه نگاه می‌اندازیم، شاید وی بدترین وزیر خارجه تاریخ آمریکا بوده است.


منبع: تسنیم


۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن