تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد جرمي کوربين از سياست هاي عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۲۰:۲۹ب.ظ)
انتقاد جرمي کوربين از سياست هاي عربستان موج - رهبر حزب کارگر انگليس از دولت انگليس به خاطر حمايت از عربستان و بحرين انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، جرمي کوربين رهبر حزب کارگر انگليس روز سه شنبه در نشست اين حزب از سياست هاي کشورهاي عربستان و بحرين به خاطر سرکوب شهروندان خود انتقاد کرد و از نخست وزير اين کشور خواست از چنين کشورهايي حمايت بي چون و چرا نداشته باشد.
کوربين در ادامه با استقبال از توافق هسته ايران قدرت هاي بزرگ جهان در مورد بحران سوريه گفت: با چند بمب بيشتر در سوريه بحران اين کشور حل نخواهد شد.
کوربين که در برايتون سخنراني مي کرد، حمايت انگليس از عربستان و بحرين را بدون فايده براي منافع ملي قلمداد کرد.
رهبر حزب کارگر با انتقاد شديد از سياست هاي حاکم در کشورهاي عربستان و بحرين گفت: سلاح هاي انگليسي تحويل داده شده به عربستان در جنگ يمن مورد استفاده قرار گرفته اند.
کوربين در ادامه سياست هاي رياضتي حزب محافظه کار انگليس را شکستي بزرگ براي اين حزب و نخست وزير دانست.
گفتني است؛ کوربين که براي اولين بار در تجمع بزرگ اعضاي حزب کارگر در برايتون حضور دانست، هزينه هاي فراوان در صنايع هسته اي و تصويب قعطنامه در موضوع سوريه در سازمان ملل را نيز در سخنراني خود جاي داده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن