تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814222047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد شدید پورمحمدی از بی کفایتی آل سعود / سخنرانی مقتدرانه روحانی در نیویورک در سایه ولایت بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انتقاد شدید پورمحمدی از بی کفایتی آل سعود / سخنرانی مقتدرانه روحانی در نیویورک در سایه ولایت بود
وزیر دادگستری با اشاره به حضور رییس جمهوری در سازمان ملل گفت: سخنرانی مقتدرانه و عزتمندانه شب گذشته حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در نیویورک در سایه ولایت بود.
به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی روز سه شنبه در بزرگداشت هفته دفاع مقدس دانشگاه خوارزمی اظهارداشت: سخنرانی رییس جمهوری در سازمان ملل متحد سبب افتخار، عزت و غرور بود.

وی گفت: این سخنرانی در حالی بود که جمهوری اسلامی ایران تحت فشار، تحریم، مشکل تراشی و تحریف حقایق بود اما نماینده ملت ایران در بزرگ ترین مجمع رسمی جهانی با قدرت و افتخار حرف زد.

وزیر دادگستری افزود: واژه های سخنرانی رییس جمهوری متین، گویا، مقتدرانه، انسانی، بر مدار انصاف و عدالت بود که نشان از یک فرهنگ متعالی در سایه ولایت شکل گرفته است.

پورمحمدی ادامه داد: احساس می کنم سخنرانی روحانی کاملا متمایز از بقیه بود؛ به خصوص هنگامی که رییس جمهور اوباما در سخنرانی اش سعی در القای این تحریف که ایران موجب ناامنی در منطقه شده است که در این خصوص پاسخ قاطع رییس جمهوری به این مساله و اثبات ناامن بودن منطقه به سبب حضور آمریکایی ها بسیار محکم بود.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: سخنرانی رییس جمهوری محصول تفکر ناب اسلامی است که برخاسته از فرهنگ ولایی است.

** دین بی ولایت در منطق اسلام جایی ندارد

پورمحمدی در ادامه با اشاره به عید غدیر خم گفت: پیامبر اکرم (ص) در خطبه غدیر خم، حکم ولایت امیرالمومنین علی (ع) را به تفصیل بیان فرمودند.

وی افزود: دین بی ولایت در منطق اسلام، دین مطلوب خدا نیست و تمامی مفسران شان نزول آیه غدیر خم به این امر صحه می گذارند.

وزیر دادگستری اظهار کرد: امروز سرنوشت شوم امت اسلامی به سبب آن است که آنان فلسفه غدیر خم را فراموش کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امت اسلامی دچار بحران های شدید اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی هستند به دلیل آن است که در پناه ولایت نیستند.

وی یادآور شد: غفلت از موضوع غدیر سبب شده تا سامانه زندگی برخی از امت ها بر منطق صحیح اسلام ناب محمدی استوار نباشد.

** انتقاد وزیر دادگستری از بی کفایتی آل سعود

پورمحمدی در ادامه با اشاره به فاجعه منا اظهار داشت: این روزها مصادف با حادثه غم بار سرزمین وحی است هر چند که برای حاجیان کشته شده رحمت و رستگاری به همراه داشت اما برای بازماندگان آنان واقعه ای غم بار بشمار می رود.

وی گفت: آیا عزت دنیای اسلام آن است که امروز برخی از مسلمانان به سبب جنگ، خونریزی، بی خانمانی و کشتار به دنیای کفار و غیرمسلمانان پناه ببرند.

وزیر دادگستری افزود: این چه عزت بخشی به دین مبین اسلام است که جنازه های میهمانان خانه خدا ساعت ها بر روی هم تلنبار شود.
 
وی ادامه داد: شنیده شده برخی از افراد به سبب بی آبی در زیر این آوار جنازه های حجاج جان باختند؛ اگر انسانی شرف داشت حداقل به آنان آب می رساند تا شاید بخشی از این 5 هزار نفر کشته انسانی زنده می ماندند.

پورمحمدی تصریح کرد: سردمداران کشورهای غیر اسلامی بیش از کشورهای اسلامی ابراز همدردی کردند و متاسفانه خادم حرمین شریفین نیز این کار را نکرد.
وی اظهار داشت: این چگونه حکومتی است که ادعای خادمی اسلام دارد اما اسامی حجاج کشته شده را منتشر نمی کند و حتی اجازه شناسایی اجساد را نمی دهد.


منبع: ایرنا


۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن