تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815542487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت و راه اندازي مرکز تحقيقاتي سرطاني در رشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۱ق.ظ)
ساخت و راه اندازي مرکز تحقيقاتي سرطاني در رشت موج - رئيس دانشگاه علوم پزشکي گيلان در يازدهمين گردهمايي مديران آزمايشگاه‌هاي کنترل غذا و داروي کشور از ساخت و راه اندازي مرکز تحقيقاتي سرطاني در رشت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، انوش برزيگر صبح امروز در يازدهمين گردهمايي مديران آزمايشگاه‌هاي کنترل غذا و داروي کشور با حضور رسول ديناروند، معاون وزير و رئيس سازمان غذا و دارو، در اين شهر با تسليت و محکوميت فاجعه منا اظهار کرد: غذا و دارو و تجهيزات پزشکي در سلامتي انسان بسيار تاثيرگذار است.
وي بر اطلاع‌رساني ارتقاي سلامتي در جامعه تاکيد کرد و گفت: وجود معاونت غذا و دارو امري حياتي بوده و نظم بايد در امور حاکم باشد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي گيلان طرح تحول سلامت را انقلابي در سلامت جامعه خواند و تصريح کرد: گيلان در 19 ماه گذشته به اندازه 19 سال کار انجام داده و در مدت 12 ماه توانستيم 6 بيمارستان را افتتاح کنيم.
وي با بيان اينکه در مدت دو سال گذشته توجه ويژه‌اي به امر سلامت در استان شده است، به افتتاح مرکز آموزشي درماني 17 شهريور رشت اشاره کرد و افزود: افتتاح بيمارستان‌هاي امام رضا (ع) شفت و 32 تخت خوابه املش از جمله اقدام‌ها در گيلان است.
برزيگر افتتاح بخش دياليز رودسر و تجهيز تخت‌هاي بيمارستاني و... را از جمله پروژه‌هاي افتتاحي عنوان کرد و متذکر شد: مرکز تحقيقاتي سرطاني در سايت لاکان رشت احداث مي‌شود و اکنون پيمانکار اين پروژه مشخص شده و به‌زودي ساخت آن آغاز مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن