تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814777828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در آمل


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فرمانده انتظامی آمل گفت: در بازرسی از یک دستگاه خودروی نیسان در شهرستان آمل بیش از 3تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد .
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری؛ سرهنگ ولی الله گنجیام مقدم افزود:ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز آمل درپی دریافت گزارشی از عوامل یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان مبنی بر خروج انواع محصولات طبیعی از جمله چوب های جنگلی از چنگل های این شهرستان اقدامات پلیسی رابرای شناسایی ودستگیری قاچاقچیان این گونه از فراورده ملی آغاز کردند .
وی ادامه داد:ماموران در حین اجرای ماموریت به یک دستگاه خودروی نیسان درحال خروج از یکی از مراتع جنگلی این شهرستان مشکوک و آن را متوقف کردند .که در بازرسی از خودروی مورد نظر 3 تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد .
گنجیان خاطرنشان کرد:خودروی نیسان وهمچنین یک دستگاه خودروی سمند متعلق به قاچاقچیان نیز متوقف و محصولات جنگلی کشف شده به اداره منابع طبیعی آمل تحویل شد .
سرهنگ گنجیان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملی کشور بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از مردم ولایت مدار این شهرستان خواست، چنانچه از فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب مطلع هستند مراتب را بلا فاصله از طریق تلفن های آشنا 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای ... [ مشاهده متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ]
کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در آمل






سه شنبه ، ۷مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن