تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821221204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطرناک ترين سناريو در جهان اسلام وجود تفرقه در فلسطين است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۵۶ب.ظ)
نماينده جنبش جهاد اسلامي: خطرناک ترين سناريو در جهان اسلام وجود تفرقه در فلسطين است موج - ابوشريف گفت: خطرناک ترين سناريو در جهان اسلام وجود چند دستگي و تفرقه در داخل فلسطين است که باعث شده که صهيونيزم در امور خود موفق باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، ناصر ابوشريف، نماينده جنبش جهاد اسلامي در مراسم بزرگداشت شيخ رهنما گفت: شيخ رهنما را شيخ امت اسلامي مي دانم. ايشان انسان مخلصي بودند و انقلابي مي زيست. تمام ما داراي حالت هاي انقلابي هستيم ولي بعد از مدتي دچار ياس مي شويم ولي مرحوم رهنما به هيچ عنوان نااميد نشد و انقلابي بودن خود را حفظ کرد.
ابوشريف گفت: شيخ رهنما را شيخ فلسطين مي نامم. ايشان هميشه مساله قدس را مد نظر داشتند. ايشان اهتمام جدي به نسبت به وحدت اسلامي و فلسطين داشتند.
نماينده جنبش جهاد اسلامي گفت: رژيم صهيونيستي از سال 1967 سيطره داشته اما اکنون قصد تصرف =مسجد الاقصي را دارد. رژيم صهيونيستي مسجد ابراهيمي را اشغال کرد و فلسطيني ها از ورود به آن منع شدند.
وي افزود: اسرائيل مي خواهد سناريوي مسجد ابراهيمي را در مسجد الاقصي هم اجرا کند. آنها مي خواهند اين روند را ادامه دهند تا فلسطيني ها به اين وضع عادت کنند. به عنوان نمونه امروز صهيونيست ها به مسجد الاقصي حمله کردند. ولي هيچ کدام از حکام عرب آن را محکوم نکردند. اين صحنه هاي هر روز تکرار مي شود.
ابوشريف گفت: خطرناک ترين سناريو در جهان اسلام وجود چند دستگي و تفرقه در داخل فلسطين است. اين امر باعث شده که صهيونيزم در امور خود موفق باشد.
وي با اشاره به لزوم وحدت و دفاع از فلسطين گفت: شعار هاي حجاج از محتواي دفاع از فلسطين تهي شده است. اين در حالي است که اهتمام به مساله فلسطين مهم است. مساله فلسطين جزء پايه هاي وحدت اسلامي است.
ابوشريف افزود: الان شاخص هايي براي تصفيه فلسطين ديده مي شود. البته اين فقط از جانب صهيونيزم نيست. بلکه برخي کشورهاي اسلامي هم در آن دخيل هستند. محاصره غزه، آلوده کردن آب غزه، انهدام تونل هاي زيرزميني نشانه هايي براي حذف فلسطيني ها است.
نماينده جنبش جهاد اسلامي گفت: بايد تلاش شود که وضعيت فلسطين به وضعيت قبلي خود بازگردد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن