تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815392841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از کانال های سیاسی زیادی حادثه منا را پیگیری می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از کانال های سیاسی زیادی حادثه منا را پیگیری می کنیم


دکتر حسن روحانی در گفتگوی اختصاصی با سی ان ان درباره فاجعه منا تاکید کرد، دولت عربستان سعودی باید پاسخگو باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از سی ان ان، حسن روحانی رئیس جمهور ایران در گفتگو با کریستین امانپور درباره فاجعه منا گفت: دولت عربستان سعودی باید پاسخگو باشد، باید مسئول حرفه ای عمل نکردن، بی مسئولیتی و نبود امنیت که باعث کشته شدن این همه زائر از بسیاری از کشورها شده است، باشد.
البته ما از طریق کانال های سیاسی زیادی این مسئله را پیگیری خواهیم کرد، تا پاسخ های قانع کننده ای دریافت کنیم.
روحانی در گفتگو با cnn
  
حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از این گفتگو گفت: آمریکا باید شهروندان ایرانی را که به اتهام نقض تحریم های مرتبط با برنامه هسته ای ایران زندانی شده اند، آزاد کند.
روحانی درباره بازداشت برخی از شهروندان ایرانی آمریکایی در ایران، از جمله جیسون رضاییان که امان پور از وی به عنوان همکار یاد کرد گفت: زندانی شدن این افراد ربطی به مذاکرات هسته ای و توافق به دست آمده ندارد. او افزود: من این سوال را دارم، شماری از ایرانیان هستند که در نتیجه فعالیت های مرتبط با صنایع هسته ای در ایران، در آمریکا زندانی هستند. امروز سازمان ملل براساس قطعنامه 2231 موافقت کرده است که این تحریم ها را بردارد.
روحانی در گفتگو با cnn

وی ادامه داد: زمانی که این تحریم ها برداشته شده اند، چرا این افراد همچنان باید در زندان باشند؟ آنها باید آزاد شوند. اگر آمریکایی ها گام های مناسب را بردارند و آنان را آزاد کنند، قطعا فضای مناسب و شرایط صحیح برای ما ایجاد می شود، تا هر کاری که در توان داریم برای آزادی هر چه سریعتر آمریکایی های بازداشت شده در ایران به کار گیریم.

امانپور بعد از پخش این بخش از مصاحبه مدعی شد همان طور که دیدید، وی (روحانی) به شکلی صحبت از مبادله زندانیان کرده است، که باید دید مسئله چطور پیش می رود.


دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن