تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814697962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن براي تخريب مباني ارزشي اسلام برنامه ريزي کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۴ب.ظ)
آيت الله نوري همداني: دشمن براي تخريب مباني ارزشي اسلام برنامه ريزي کرده است موج-آيت الله حسين نوري همداني از مراجع عظام تقليد گفت: در شرايط بسيار حساسي در جهان اسلام قرار داريم به طوري که تمام باطل در برابر حق، صف آرايي نموده و دشمن براي تخريب مباني ارزشي اسلام برنامه ريزي کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله حسين نوري همداني در ديدار اسدالله دهناد سرپرست شرکت مخابرات کشور، ضمن محکوم کردن مجدد حادثه منا، افزود: اتفاقي که در منا به وقوع پيوست از حوادث بسيار تلخ و سنگين دنياي اسلام بود و باعث جريحه دار شدن قلب مسلمانان شد.
آيت الله نوري همداني در ادامه بيان کرد: دشمن با تمام وجود و امکانات و ابزار به صحنه آمده، اين به صحنه آمدن دشمن تنها مربوط به اين زمان نيست، بلکه در طول تاريخ نيز اين گونه بوده است، مهم اين است که بتوانيم در برابر باطل ايستادگي و مقاومت کنيم و با برنامه، تدبير و منطق با دشمن مقابله کنيم.
وي اظهار داشت: در زمان پيامبر اکرم (ص) دشمنان با استفاده از هر دو نوع جنگ نرم و سخت نمي‌گذاشتند مباني ارزشي اسلام به مردم برسد و در راه ابلاغ پيام دين و تبليغ پيامبر (ص) فتنه‌هاي زيادي را ايجاد کردند و اين شرايط هم در دنياي فعلي حاکم است.
وي به يک نمونه از جنگ نرم در زمان پيامبر اکرم (ص) و اميرالمؤمنين (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن علناً دست به تبليغات عليه ولايت مي‌زد و با اين تبليغات مي‌خواست، چهره ولايت را سياه جلوه دهد.
اين مرجع تقليد افزود: دستگاه خلفاي بني اميه از طريق تبليغات سوء و دادن پول طوري عدالت امام علي (ع) را زير سؤال بردند که مردم جاهل باور کرده بودند با اينکه مردم آشکارا عدالت امام علي (ع) را مي‌ديدند؛ اما تبليغات دشمن، چشم آن‌ها را بسته بود و فکر مي‌کردند امام علي(ع) و شيعيان عدالت ندارند.
وي گفت: عمروعاص در بين مردم شام، ايجاد فتنه مي‌کرد و حکومت امام علي (ع) را به تمسخر مي‌گرفت و مي‌گفت، امام علي (ع) به درد حکومت نمي‌خورد چون انسان شوخ طبعي است، حکومت را نمي‌شود از طريق شوخ طبعي اداره کرد، بنابراين اينگونه اتفاقات و مسائل نشان مي‌دهد که دشمن حتي در جنگ نرم براي از بين بردن مباني ارزشي و اعتقادي اسلام برنامه ريزي دقيقي کرده است.
وي به معناي بصيرت و عقل نيز اشاره کرد و اظهار داشت: تشخيص حق از باطل همان معناي بصيرت است و در شرايط فعلي جامعه ما نيازمند به عقل براي دشمن شناسي است.
آيت الله نوري همداني در ادامه با بيان اين که مساله ارتباطات از موضوعات مهم در هر جامعه اي به شمار مي‌رود، اضافه کرد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، تلاش‌هاي فراواني براي بهبود اين عرصه به وجود آمده که جاي تقدير دارد.
وي با اشاره به اين که در اين چند سال پيشرفت‌هاي خوبي در عرصه مخابرات داشته‌ايم، افزود: بايد از علم و تکنولوژي براي اعتلاي نظام، انقلاب و جامعه اسلامي بهره برد و مخابرات نيز از اين قضيه مستثني نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن