تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداري از خط فرا منطقه‌اي در مسير خيابان‌هاي شهيد مطهري-بهشتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۹ب.ظ)
بهره‌برداري از خط فرا منطقه‌اي در مسير خيابان‌هاي شهيد مطهري-بهشتي موج - معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران گفت: با تأييد اعضاي شوراي اسلامي شهر به زودي خط فرا منطقه‌اي در مسير خيابان‌هاي شهيد مطهري-بهشتي به بهره‌برداري مي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد جعفر تشکري هاشمي، معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران، در تشريح آخرين وضعيت خط فرا منطقه‌اي مطهري-بهشتي تأکيد کرد: بحث ايجاد خط ويژه اتوبوس در خيابان شهيد مطهري-شهيد بهشتي ابهاماتي را براي اعضاي شوراي اسلامي شهر داشت که جلساتي کارشناسي برگزار شد و اعضاي شوراي شهر تأييد کردند آنچه به عنوان چارچوب‌هاي اجراي طرح ديده شده مورد تأييد است.
وي با بيان اين که با تأييد اعضاي شوراي اسلامي شهر خط فرا منطقه‌اي مطهري-بهشتي به زودي در تهران به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: اکنون عمليات اجرايي اين خط آغاز شده و برخي تجهيزات اعم از سرپناه‌ها و ديگر موارد عمراني در دست ساخت هستند.
معاون شهردار تهران با تأکيد بر اين که سيستم يکپارچه حمل‌ونقل عمومي شهر تهران تکميل مي‌شود، گفت: 5 خط اتوبوس فرا منطقه‌اي در پايتخت راه‌اندازي مي‌شود. به‌طوري که اين خطوط، خطوطي ويژه هستند، اما؛ بدون جداکننده، محدوديت‌هايي که در خطوط بي.آر.تي است، در اين خطوط وجود ندارد و در بخش‌هايي از مسير نيز اتوبوس‌ها در کنار ساير خودروها تردد مي‌کنند.
تشکري هاشمي تصريح کرد: در ابتدا تعداد 12 خط به عنوان خطوط فرا منطقه‌اي پيشنهاد شد که در نهايت تنها 5 خط جهت اجرا انتخاب شده است. تأکيد مي‌کنم خط فرا منطقه‌اي براساس تمايل سفر، تقاضاي سفر مستقيم، درجه عملکردي معبر و ارتباط با لايه‌هاي بالاتر به مرحله اجرا در آمده است.
به گفته معاون شهردار تهران 5 خط فرا منطقه‌اي با طول 54 کيلومتر احداث مي‌شود که خط يک مسير ميدان جمهوري-کلاهدوز؛ خط 2 ميدان هفت تير-ميدان صادقيه، خط 3- پايانه بيهقي-ابتداي فردوسي، خط 4 شهيد بهشتي-شهيد مطهري و خط 5 ميدان راه‌آهن-شهرک والفجر را شامل مي‌شود.
وي در خصوص امتداد خط 10 بي.آر.تي تا پاسگاه نعمت‌آباد در منطقه 18 شهر تهران گفت: عمليات عمراني و جداسازي مسير در اين خط نيز آغاز شده و شهرداري منطقه نسبت به احداث زيرساخت‌ها اقدام کرده است.
تشکري هاشمي در ادامه يادآور شد: پس از تکميل مراحل احداث خط در منطقه 18 و در آينده‌اي نزديک خط 10 بي.آر.تي در مسير منطقه 18 مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن