تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821173084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگریستن به سینما از منظر سیاسی صحیح نیست |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نگریستن به سینما از منظر سیاسی صحیح نیست
کد خبر: ۵۳۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ - 28 September 2015


عضو فراکسیون هنر و رسانه مجلس معتقد است به چالش کشیدن ناهنجاری های جامعه از طریق ساخت فیلم های اجتماعی در بسیاری از موارد مثبت ارزیابی شده و مورد نیاز اجتماع است.

محمد دامادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه فیلم‌های زیادی در حوزه سینمای اجتماعی تماشا کرده است، گفت: فیلم‌هایی نظیر "هیس، دخترها فریاد نمی زنند"، "قصه‌ها" و "زندگی خصوصی" را دیده ام و معتقدم باید از سینمای اجتماعی حمایت شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سینمای اجتماعی، چهره واقعی جامعه را نشان می‌دهد از این رو باید فضا را به گونه ای فراهم کرد که سینمای اجتماعی بتواند با آگاهی بخشی به مردم، مشکلات و مسائل اجتماعی را برطرف کند.

وی افزود: برخی افراد هستند که نسبت به سینمای اجتماعی انتقاد دارند اما باید دید اگر این انتقادها به لحاظ فنی است می توان از آنها برای بهبود ساخت فیلم‌ها بهره گرفت.

دامادی اضافه کرد: اما عده ای به سینمای اجتماعی از منظر سیاسی می نگرند که صحیح نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم ادامه داد: برخی از این منتقدان حتی به سینما نمی روند و فیلم و سینما را نمی‌شناسند از این رو نمی توان نقد آنها را که در فضایی بدون انصاف و با دید سیاسی است جدی گرفت و وارد بحث شد.

عضو فراکسیون هنر و رسانه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به چالش کشیدن ناهنجاری‌های جامعه از طریق ساخت فیلم های اجتماعی در بسیاری از موارد مثبت ارزیابی می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی مسأله ای است که به وضوح در جامعه مشهود است اما برخی افراد نسبت به آن ناآگاه هستند و برای کنترل آن در خانواده خود آموزش ندیده اند که بسیاری از این فیلم ها می تواند جنبه آموزشی و آگاه سازی برای خانواده ها داشته باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن