تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814755027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژئوپليتيک ايران، آمريکا را وادار به توافق کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۲۰ق.ظ)
مطهرنيا در گفت و گو با موج: ژئوپليتيک ايران، آمريکا را وادار به توافق کرد موج - يک دانش آموخته دانشگاه هاوايي در خصوص توافق هسته اي گفت: اين ساختار ژئوپليتيک ايران بود که ايالات متحده آمريکا را وادار به توافق کرد.
مهدي مطهرنيا در خصوص دلايل نياز آمريکا به توافق با ايران و همکاري با اين کشور به خبرنگار خبرگزاري موج گفت: ايران از هر نظري براي آمريکا در آينده جهان از اهميت فوق العاده اي برخوردار است.
وي گفت: در ميان تمام دلايلي که وجود دارد به اعتقاد بنده، ژئوپليتيک ايران، آمريکا را مجبور مي کند تا رهبريت کنوني آمريکا اين همه هزينه را در ارتباط با توافق ايران بپذيرد.
اين استاد دانشگاه افزود: معناي ديگر آن است که اگر برنامه جامع اقدام مشترک معروف به برجام عملياتي نشود فرجامي سخت در انتظار آمريکا است و هزينه هاي سخت متقابلي را درپي خواهد داشت.
مطهرنيا با اشاره به مخالفت جريان هاي داخلي آمريکا عليه توافق هسته اي گفت: بايد بپذيريم که هم اکنون با توجه به آنچه که در صحنه عملياتي شدن برجام مي گذرد شاهد تحرکات روز افزون جمهوري خواهان در جهت پوشش دادن شکستشان باشيم و به هرحال رئيس جمهور آمريکا با توجه به ارزشي که براي اين توافق قائل است هزينه هاي آن را هم مي پذيرد.
متن کامل اين گفت وگو متعاقبا منتشر مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن