تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813190303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماسه آفريني زنان ايراني الگوي مقاومت زنان منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۲ق.ظ)
سردار صفوي: حماسه آفريني زنان ايراني الگوي مقاومت زنان منطقه است موج - مشاور عالي فرماندهي کل قوا اظهار داشت: الگوي امروز مقاومت زنان لبنان، فلسطين، بحرين و يمن زنان ايراني هستند که در دفاع مقدس حماسه آفريدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سردار رحيم صفوي مشاور عالي مقام معظم رهبري در همايش "نقش زنان در مقاومت آبادان" که به مناسبت رونمايي از کتاب " شماره 5 " برگزار شد با اشاره به نقش زنان در پيروزي انقلاب اسلامي و همچنين دفاع مقدس اظهار کرد: اين هنر امام خميني بود که توانست زنان و مردان را در کنار يکديگر به صحنه سياسي بکشاند تا اين دو حادثه با شکوهي مثال زدني در تاريخ رقم بخورد.
وي همچنين با تاکيد بر لزوم توجه به مجاهدت هاي زنان در دفاع مقدس گفت: ما در طول هشت سال جنگ شاهد حضور زنان در تمامي عرصه هاي نبرد همچون خط مقدم جبهه و بيمارستان ها بوديم. زنان حاضر در جنگ نماد عزت و هويت ارزشي ايران اسلامي هستند و بايد تبديل به الگويي براي بانوان امروز شوند.
در پايان بخش اول اين همايش پس از سخنراني فاطمه جوشي راوي کتاب " شماره 5" ، با حضور سردار صفوي و مسئولان مرکز اسناد و تحقيقات دفاع مقدس از اين کتاب رونمايي شد.
کتاب " شماره 5 " روايت فاطمه جوشي از حماسه آفريني ها و مقاومت زنان آبادان در دوران دفاع مقدس و به ويژه حصر آبادان است که به همت سازمان مرکز اسناد و تحقيقات دفاع مقدس تهيه و منتشر شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن