تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814670763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار شهرکرد رئیس هیأت عامل بانک شهر در استان چهارمحال و بختیاری شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: شهردار شهرکرد رئیس هیأت عامل بانک شهر در استان چهارمحال و بختیاری شد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - طی حکمی از سوی حسین محمدپور زرندی مدیر عامل بانک شهر کشور، نورالله غلامیان دهکردی، شهردار شهرکرد به سمت رئیس هیأت عامل بانک شهر در استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی شهردای ،بر اساس حکم حسین محمدپور زرندی به شهردار شهرکرد آمده است: امید می رود با توکل به ذات لایزال الهی و بهره گیری از تجربیات و اختیارات ارزنده خود و پتانسیل های وسیع موجود در آن استان در تحقق اهداف و برنامه های این بانک همکاری و مساعدت بفرمائید.
در ادامه اشاره شده است: شناسایی پتانسیل اقتصادی منطقه و برنامه‌ریزی در جهت جذب منابع با هماهنگی مسئولین ذیربط، ارایه طرح‌ها و پیشنهادات اجرایی جهت دستیابی به مزیت‌های رقابتی متناسب با شرایط استان و منطقه، ارایه رهنمودهای مدیریتی و سازنده در جهت تقویت و اثر بخشی شعب بانک در استان و رعایت کامل قانون عملیات بانک‌داری بدون ربا و آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بانک مرکزی ج.ا.ا و بانک شهر از جمله اهداف و برنامه های این بانک بشمار می رود.
طی این حکم بر ارتقای موقعیت شعب بانک شهر در سایه اعمال ابتکار، خلاقیت و نوآوری، پیگیری بمنظور انتقال حساب‌های شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه و سایر مشاغل و حرف به بانک شهر و هرگونه اقدام به منظور ایجاد درآمد و خدمت‌رسانی بهتر شعب بانک شهر با رعایت کامل مقررات و ضوابط و حفظ منافع سازمانی تأکید شده است.
در پایان متن ابلاغ حسین محمدپور زرندی مدیر عامل بانک شهر کشور به نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد تصریح شده است: با همت و مساعدت جناب عالی، همواره کارنامه قابل قبولی از فعالیت، بهبود و پیشرفت امور بانک در شعب بانک شهر استان چهارمحال و بختیاری از سوی مسئولین ذیربط ارایه گردد.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




دوشنبه 6 مهر 1394 - 09:02:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن