تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813271045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزيع 100 پرس غذاي گرم در بين افراد بي‌خانمان دره فرحزاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۴:۳۰ق.ظ)
توزيع 100 پرس غذاي گرم در بين افراد بي‌خانمان دره فرحزاد موج - شهرداري منطقه 5 در اجراي طرح يک لقمه نان مهرباني اقدام به توزيع 100 پرس غذاي گرم در بين افراد بي‌خانمان دره فرحزاد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 5، سيد مازيار علوي، معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه با اعلام اين خبر گفت: طرح يک لقمه مهرباني با رويکرد حمايت اجتماعي مردم محور که با هدف بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي مردمي در رفع آسيب‌هاي اجتماعي در سطح شهر در حال اجرا است.
وي دره فرحزاد را يکي از نقاط آسيب خيز و محل استقرار افراد بي‌خانمان و کارتن‌خواب برشمرد و افزود: بر همين اساس با برنامه‌ريزي صورت گرفته مرحله دوم طرح يک لقمه مهرباني با هدف اطعام افراد بي‌خانمان و کارتن‌خواب دره فرحزاد با مشارکت مرکز خدمات اجتماعي منطقه 5 اجرايي شد.
وي افزود: در اين طرح تلاش مي‌شود از مشارکت نهادهاي مؤثر در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و تشکل‌هاي مردمي بهره گرفت و مديريت شهري به عنوان تسهيل گر در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي به اجراي برنامه بپردازد.
علوي با اشاره به برنامه‌هاي منطقه در ساماندهي کارتن‌خواب‌ها گفت: با توجه به اولويت مديريت شهري در اين مساله طرح ساماندهي دره فرحزاد در دستور کار قرار گرفت.
وي همچنين از راه‌اندازي مددسراي اضطراري دره فرحزاد خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌هاي مديريت شهري در جمع‌آوري و ساماندهي افراد بي‌خانمان و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و آغاز فصل سرما و ضرورت ايجاد فضاي مناسب براي اسکان و نگهداري موقت افراد بي‌خانمان از منطقه مددسراي اضطراري با همکاري سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران راه‌اندازي شد.
وي افزود: با هماهنگي به عمل آمده در اين مرکز علاوه بر ايجاد فضاي مناسب براي استراحت، استحمام، البسه مناسب فصل و يک وعده صبحانه و شام نيز به مراجعه‌کنندگان ارائه مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن